Mijn dochter is toe aan haar eerste schoentjes... Maar welke gaan het worden? Kun je nou het beste naar een echte schoenenwinkel gaan? Of zijn bijv dr visser schoentjes van scapino ook goed?
Shoesme is mij verteld, de beste Verder aapies Clarks van scapino ook prima Ik heb in schoenmaat laten meten en adviseren maar online gezocht Shoesme sommige nu aanbieding bij zalando
Ik ben (en ga) naar een goede schoenenwinkel en laat daar de voetjes altijd opmeten. Ik ga altijd in een winkel in een dorp verderop. Ik weet dat zij veel ervaring hebben en de juiste schoenen aanbieden voor onze kinderen. Ik weet er te weinig van ok zelf schoenen voor ze te kiezen (qua model en maat dan) Hier bij beide kinderen was het ShoesMe maar of dat echt het beste is weet ik niet.
Wij gaan iig voor shoesme..heb ze bij mijn dochter ook altijd gehad..super fijn. Maar het hoeft niet per se merk te zijn hoor..je moet erop letten dat er een stevige hiel in zit en dat je langs de onderkant de teen naar de hiel kunt buigen. wij gaan voor shoesme extreme flex.
De clarks vonden wij het fijnste, flexibeler dan de loopschoentjes van shoesme. Ook bobux heeft schoenen (dus niet de slofjes) maar die kun je niet in een winkel passen.
Ik had voor mijn zoontje schoentjes van ecco. Die zijn echt fijn, met een flexibele zool. Wij waren ook met hem naar een schoenwinkel gegaan, en het was zo duidelijk welke het gingen worden. Deze waren het: Bekijk bijlage 381574 Inmiddels heeft hij ook andere schoentjes van Ecco gehad, maar het model hetzelfde. Ik (en mijn zoon) vinden ze echt superfijn!
Hier sluit ik me bij aan. Ga naar een goede schoenenwinkel die kunnen je het beste helpen en goed informeren.
ik zou naar een speciale kinderschoenenwinkel gaan waar ze je goed kunnen adviseren. hier ook gedaan, wij hebben uiteindelijk de Bardossa schoentjes gekocht, ze rende er gelijk op weg !
Shoesme valt wel smal, als je kindje bredere voeten heeft is misschien een ander merk beter. Gewoon naar een goede schoenwinkel gaan en advies vragen/oplaten meten. Succes!
Wij hebben schoentjes van een Vlaams merk, Cyprex volgens mij. We zijn daar in een speciale kinderschoenen winkel geweest en die heeft de voetjes gemeten en toen hebben we gekeken welke goed (en leuk natuurlijk) waren. Het zijn donkerpaarse lak sneakers.