We zijn er voorlopig nog niet aan toe maar ik ben benieuwd of er iemand bekend is met de buggypod io voor aan de bugaboo ? Ik heb eigenlijk geen zin om een duowagen te kopen want ik ben zo blij met mijn bugaboo dat ik dan alleen een donkey zou willen maar vind ze zo duur ! Ik hoop op reacties Liefs Edith Mama van mees*&juultje
Ik heb de twoo op mijn plankje en vind het ideaal. Had ook een duowagen aangeschaft en intussen al weer verkocht omdat ik het plankje met zitje veel makkelijker vindt. Alleen als je echt grote wandelingen maakt is het misschien niet handig. Maar als ik een hele dag weg ga doe ik de oudste toch in de buggy en is mijn man of mijn moeder erbij.
Wij hebben er toen ook over gedacht, maar hoorden en azen veel dat het niet echt handig is. Je bent breed, het is niet goed voor de wagen, stoepjes zijn onhandig. Dus toch voor een tweedehands phil en teds gekozen. Geweldig!!! De wagen blijven we houden want ook wij zijn weg van onze (mura). Dus misschien straks een meerijdplankje met stoeltje. De kidsit, maar de twoo is ook leuk!Kan die ook op andere wagens dan de bugaboo?
Ik heb hem in de winkel gepast, en handig is anders: de wagen stuurt niet meer zo lekker, ik had gevoel alsof hij bij elke draai scheef ging staan... Bovendien hebben we begrepen dat die afgeraden wordt, het gewicht van de pod + het kindje zou de frame van kinderwagen krom trekken. Misschien kan je het zelf uitproberen, wij zijn bij een Babyoark vestiging geweest, daar deden ze niet moeilijk over. Uiteindelik idd een Phil en Teds gekocht. Heerlijke wagen!
Mmmhh ... Geloof niet dat t hem word dan , helaas , dan maar heel hard sparen Dl is pas 18 mnd als brusje komt dus nog te jong denk ik voor zo,n kiddy dit of twoo nou ja we zien wel , eerst nog maar even afwachten wat deze zwangerschap gaat brengen ... Bedankt dames !! Liefs Edith Mama van mees*&juultje
Hier onze bugaboo verkocht met voetenzak/parasol ed, en zelf klein beetje bijgelegd en nu de donkey. ik vind het ideaal, gebruik hem nu al 6 maanden als mono en eindelijk over een paar weken als duo kan niet wachten.
Happy gril , ik denk dat het ook zoiets word hier maar ik zie dat je nog ,maar , 500 euro voor de cameleon krijgt dus dan moet je toch nog wel behoorlijk bijleggen maar ja wat ik mijn kop zit Liefs edith
Hihi herkenbaar..! Mijn zoontje was ook 18 maanden toen mijn dochtertje geboren werd. De phil en teds hebben we tweedehands voor 160 euro gekocht. Erg fijn ding!
Ook hier de bugaboo verkocht (denim voor 600 euro) en een donkey gekocht. En nog geen seconde spijt gehad!!! Wat een heerlijke wagen. Onze oudste was 19 maanden toen de jongste kwam. Nou is dat een schatje, maar wel een echt peutertje, dus vol op onderzoek uit die blijft echt niet op een plankje staan of zitten!! Ik gebruik m elke dag voor boodschappen doen ed. En het is af en toe net een vrachtwagen, helemaal volgeladen met boodschappen, luiers, enz enz. Ben er echt super tevreden over en ik vind het het geld meer dan waard!!! Dus ik zeg sparen en doen...
ik ben vanmiddag even in de winkel geweest en mijn man zegt DOEN ! nu hopen dat de uitslagen van de vlokkentest over een week of 5 goed zijn en dan maar es verder fantaseren liefs edith
Hier ook een zeer tevreden gebruiker, ook ik vond hem duur maar man was snel overtuigd en zei ook snel doen! Krijg je geen spijt van. Ik hoop dat je snel met je kleintjes mag rijden in deze mogen wagen. Ik duim voor je dat alles goed mag gaan x