Vroege eisprong!?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens93, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Hi ladies,

Sinds januari ben ik gestopt met de pil en hebben mijn man en ik samen besloten om voor ons eerste kindje te gaan.
    De eerste cyclus na mijn onttrekkingsbloeding was netjes 33 dagen. De tweede 31 dagen. Ik blij :D
    Nu ben ik zo stom geweest om mijn moeder nu al op te hoogte te hebben gebracht van onze plannen.... Ze werkt bij een verloskundige praktijk, wilde de eerste rare kwaaltjes even delen.... maar ze blijft nu natuurlijk zo hyper...
    Zij heeft mij ovulatietesten gegeven. Ik dacht op dag 8 (gister), “ laat ik het maar eens proberen.... ja hoor 2 streepjes, maar niet even donker. Dag 9 (vandaag) hetzelfde verhaal maar het ene streepje nog lichter dan gister.
    Heb ik nou al mijn eisprong? Zo vroeg? Kan natuurlijk ook “ ontpillen “ zijn, wat ik vaak lees, maar wil toch graag weten wat jullie vinden/denken! Ook wil ik graag jullie ervaringen weten met ovu testen!!

Liefs, Maureen

2. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Deze testen zijn nog niet positief. Voor een positieve test moet de streep even donker of het liefst donkerder zijn dan de controle streep. Dus zou nog even doortesten!

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.046
    17.015
    113
    Deze testen zeggen helemaal niks :) Je hebt (doorgaans) altijd LH in je lichaam en daarom (doorgaans) altijd twee streepjes op ovulatietesten ;)
    Zoals hierboven gezegd is een test inderdaad pas positief bij twee minstens even donkere strepen. Nog even doortesten, dus.

4. babywens93

Hi Kimmx en Sado,

Super bedankt voor jullie reactie!
    Het is zo nieuw allemaal haha, maar ik ga zeker door met testen!

Kimmx vindt dit leuk.
  5. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Succes en hopelijk vind je snel je eisprong!

6. babywens93

Hi daar ben ik weer,

Weten jullie of dit al knallers zijn of dat ik nog door moet testen?
    Sorry hoor voor alle vragen, maar is behoorlijk nieuw en elke keer denk ik, ja daar komt tie!

X

7. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Hoi

De laatste ziet er al aardig positief uit! (Nummer 13). Hij kan nog donkerder worden.
    Gewoon het gezellig maken de aankomende dagen!
    Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.

8. babywens93

Hoi PBV,

Bedankt voor je snelle reactie!
    Gaan we doen! :oops:

Deel Deze Pagina