vorige week is hier het eerste tandje door gekomen!! Wel veel last er van gehad.. een paar weken lang hele rode billetjes.. helemaal open en dr kwam steeds bloed uit.. kon alles er op smeren niets hielp!! tandje kwam door en binnen 2 dagen weg rode billetjes!!
esmee haar eerste tandje kwam met ongeveer 5.5 maand, wordt overmorgen 1 jaar !!! En heeft er inmiddels 10 tandjes en 2 kiezen !! een beste mond vol !!!!!
met 12 maanden..een week voor haar verjaardag. Nu heeft ze de twee ondertandjes en krijgt ze de bovenste hoektandjes...
1e 2 tandjes met precies een half jaar, hierna elke 2 maanden 2 tanndjes en nu is is vanaf 14 maanden elke week bezig met tanden en kiesjes... Naast veel kwijl ook veel zure poep en erg humeurig en slecht slapen...
Daar ben ik weer. Vandaag is het eerste tandje door ! Het tandje ernaast staat ook op doorbreken. Hopelijk dan weer nachten vol slaap.
hier afgelopen maandag het eerste tandje links onder in het midden ontdekt en nu sinds gister ook het rechter midden ondertandje er door!!! ons mannetje is 4 en een halve maand....
wanneer zeggen we eigenlijk dat je kleintje zijn eerste tand heeft? Echt als hij helemaal door is of al een klein stukje door is
Hier overigens ook nog niets, noppes, nada. Schijnt toch ook erfelijk bepaald te zijn? Ikzelf was 9 maanden... Ach, één voordeel, hoef ik ook nog niet te gaan poetsen
Geen idee wanneer je zegt dat je kindje een tandje heeft. Hier is hij sinds gisteren een stukje door. Ik vind dit het begin van een tandje, en hij heeft vanacht weer geslapen! Vandaar dat ik zeg hij heeft een tandje, het ergste is nu achter de rug!