1e tandje, hoe oud??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marjonz, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    vorige week is hier het eerste tandje door gekomen!!
    Wel veel last er van gehad.. een paar weken lang hele rode billetjes.. helemaal open en dr kwam steeds bloed uit..:( kon alles er op smeren niets hielp!! tandje kwam door en binnen 2 dagen weg rode billetjes!!

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    esmee haar eerste tandje kwam met ongeveer 5.5 maand,
    wordt overmorgen 1 jaar !!! En heeft er inmiddels 10 tandjes en 2 kiezen !! een beste mond vol !!!!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

met 12 maanden..een week voor haar verjaardag. Nu heeft ze de twee ondertandjes en krijgt ze de bovenste hoektandjes...

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    1e 2 tandjes met precies een half jaar, hierna elke 2 maanden 2 tanndjes en nu is is vanaf 14 maanden elke week bezig met tanden en kiesjes...

Naast veel kwijl ook veel zure poep en erg humeurig en slecht slapen...

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Daar ben ik weer. Vandaag is het eerste tandje door :D! Het tandje ernaast staat ook op doorbreken. Hopelijk dan weer nachten vol slaap.

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier afgelopen maandag het eerste tandje links onder in het midden ontdekt en nu sinds gister ook het rechter midden ondertandje er door!!! ons mannetje is 4 en een halve maand....

7. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

wanneer zeggen we eigenlijk dat je kleintje zijn eerste tand heeft? Echt als hij helemaal door is of al een klein stukje door is

8. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, dat vraag ik me nu ook af. Bij een puntje of helemaal door???:(

9. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hier overigens ook nog niets, noppes, nada. Schijnt toch ook erfelijk bepaald te zijn? Ikzelf was 9 maanden... Ach, één voordeel, hoef ik ook nog niet te gaan poetsen ;)

10. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Komt iemand nog met het verlossende antwoord?

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Geen idee wanneer je zegt dat je kindje een tandje heeft. Hier is hij sinds gisteren een stukje door. Ik vind dit het begin van een tandje, en hij heeft vanacht weer geslapen:D! Vandaar dat ik zeg hij heeft een tandje, het ergste is nu achter de rug;)!

Deel Deze Pagina