Als jou kind(eren) ziek is en je man is die dag vrij en jij moet werken blijf jij dan ook thuis of ga je aan het werk?? Hier is de oudste ziek (spuugt/slaapt) en de jongste heeft vanmorgen alleen gespuugd. Mijn man is vanmiddag gewoon thuis en morgen ook (slaapt 's morgens).
Tuurlijk niet! Mijn man kan zijn kinderen écht wel verzorgen. Wat een gekke vraag eigenlijk. Ik ga echt geen vrije dag pakken als de kinderen ziek zijn en papa is al vrij .
Nee natuurlijk niet dan is papa er toch gewoon? Lijkt me op het werk ook raar. Beterschap met je kindjes
Nee? Want waarom zou ik dan ook thuis moeten blijven? Er is immers al een ouder bij de kinderen? Mijn vriend weet zich gelukkig prima alleen te redden als onze kinderen ziek zijn en anders schakelt hij mijn moeder of zijn moeder even in voor advies of hulp.
Nee dan bleef ik niet thuis of mijn man moet uit de nachtdienst komen.Dan zou ik, indien mogelijk, 's morgens thuisblijven of opa inschakelen.
Nee hier zou ik gewoon aan het werk gaan.. Maar twijfel je zelf om thuis te blijven? Als jouw gevoel zegt dat je dat moet doen zou ik het wel doen mits het geen probleem is op je werk en je makkelijk een vrije dag kan opnemen.
Nee natuurlijk niet. Een ouder is een ouder. Vraag je dit omdat je vindt/denkt dat hij het niet kan? Of omdat papa het niet ziet zitten?
Euh, nee ik zou gewoon gaan werken. Daar zitten namelijk nog 30 kinderen op me te wachten Papa kan prima coor de kids zorgen, ook als ze ziek zijn. Zou in m'n pauze even bellen hoe het gaat. (Maar dat doet hij andersom ook als er thuis wat is,
Nee, mijn man was zelfs meestal degene die thuis ging werken of vrij nam van zijn werk als 1 van de kids ziek waren op mijn werkdag.
Ik ga ook werken maar dit was gewoon even een vraag In de kerstvakantie waren de kinderen ook ziek en toen dacht mijn man dat ik wel thuis zou blijven terwijl hij zelf ook thuis was. Ik vind dat hij ze ook we kan verzorgen. Misschien dat ik morgenvroeg wel thuis blijf en dat ik dan alleen de middag werk, maar dat ligt er aan hoe de kinderen zijn.