pijn/steken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patricia24, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    ik heb sinds een paar dagen last van me buik, en dat heb ik vooral als ik een eindje ga wandelen met de hond, of gewoon een middagje in de stad loop. De pijn/steken zit vooral aan de linkerkant zijkant van me buik net boven de liezen. Als ik even 5 minuten op een bankje ga zitten dan heb ik nergens meer last van.

wat zou dit kunnen zijn?

patricia

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    dat betekend dat je teveel doet. Ik heb vanmorgen zeg maar een straatverbod gekregen toen ik deze vraag had gesteld aan de VK.
    Het is gewoon een samen hang van je hele "onderstel" als ik me niet rustig ga houden nemen ze me op.

3. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik heb het de laatste tijd ook wel eens, als ik me bijvoorbeeld verkeerd omdraai in bed of als er teveel spanning op mijn buik komt te staan bij het uitrekken of zo. Ik weet ook de reden niet precies, het voelt niet fijn!

4. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    @fleur: ik doe al de hele dag niks, ik verveel me te pletter. :(
    het enige wat ik doe is beetje het huishouden maar ook alleen het noodzakelijke. Zo in huis heb ik nergens last van maar owee als ik dus een eindje ga lopen, binnen 1 minuut heb ik die vervelende pijn/steken.

patricia

ps: hoe is het nu met jou dan?

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik doe al een tijdje rustig aan omdat ik al ontsluiting heb , slijmprop heb verloren. Maar gisteren ging ik even nieuwe ringen halen voor in de kruiken nou ik hem lopen huilen van de pijn terwijl nou van de bus naar de hema de straat oversteken is. Vanmorgen naar de VK nou ook net de straat oversteken een paar stappen en een pijn nou weer hartikke janken zo zeer dat het deed. nou als ik huil doet het echt pijn. dus ik eerlijk gevraagd waarvan het was zei dei dat het gewoon allemaal onder zulke druk en spanning staat dat als je kindje al ingedaald is of aan het indalen is dat die pijn kan veroorzaken. dus ze heeft me naar huis gestuurd met de mededeling geen zwaar huishoudelijk werk meer doen geen wasmanden stofzuigers zware emmers tillen enz. trap lopen nou dat mag omdat we boven slapen. alsze merkt dat het erger word neemt ze me op want dat zegt in haar ogen alleen maar dat ik teveel doe of heb gedaan.

6. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    ik ben vorige week bij de VK geweest, en ze heeft me niet gezegd dat het kindje aan het indalen was, toen had ik die pijn en steken ook nog niet. ik moet er 15 november weer heen dus zal het aangeven.

patricia

Deel Deze Pagina