Hallo meiden. Ik ben behoorlijk bekend in het fenomeen tempen en ovu testen enzo!!! Al bij onze zoontje een x aantal jaren bezig geweest. Nu is het zo dat ik een strakke cyclus heb van rond de 26/28 dagen heel af en toe eens een uitschieter van 24 dagen. Ik heb bij onze zoontjes ook altijd getempt... En zat dan na ei altijd rond de 37,0 of hoger. Nu heb ik op dag 11 een posi ovu test gehad en posi cb smile. Dag erna beide negatief ( normaal twee dagen een smile) Maar aan de hand van mijn temp ben ik niet zeker van een eisprong. Ik zal zo m'n temp kaartje van nu ovu testen en oude temp kaartjes plaatsen. Zouden jullie mij dan aub misschien wat meer duidelijkheid kunnen geven? Vandaag in eens felle steken in m'n lies. Maar ik zit nu op cd 14 3 dagen na posi ovu test. Dus dat lijkt me onmogelijk!!! Wel een nieuwe thermometer gekocht! Zou dat het verschil maken? En ik tempte vroeger altijd rond 8-9 uur ( had nog geen kindjes op school) en nu om 7:15 elke ochtend zelfde tijd! Kan dat tijdsverschil die verandering geven? Wat zeggen jullie ervan. Als er vragen zijn stel ze gerust!
Het is jammer dat je deze cyclus niet vanaf het begin hebt getest, voor het beeld. Dat je een andere thermometer hebt kan degelijk voor verschil zorgen! Daarnaast maakt je tijd van tempen ook uit. Bij mij zie je dat altijd echt goed terug. Ik denk dat je je patroon even opnieuw moet ontdekken met deze tijd en nieuwe thermometer.