Hallo, Ik ben op dit moment 7 weken en 2 dagen zwanger. Vanaf vanmiddag heb ik ineens na het plassen hele lichte roze afscheiding op m'n wc papier. Ik heb ook enorm zere borsten. m'n misselijkheid was van de ene op de andere dag verdwenen vorige week. Dat vond ik wel vreemd. Gister ochtend ineens wel weer last van. Ook als ik te veel doe merk ik dat gelijk aan m'n lijf en heb de hele dag honger. Dit zijn geen klachten die ik voor mijn zwangerschap had. ik mag pas dag na kerst naar de verloskundige toe. Want dan ben ik 9 weken. Maar ik vind dit toch wel zo slopend... Iemand tips of adviezen? Kan/mag ik de verloskundige hiervoor opbellen? of moet ik maar gewoon afwachten... AAAARRRGGHHH!! zo moest ik ff kwijt.. groeten, moedertje
Jazeker bellen!!! lichtroze verlies hoeft niks te betekenen. Heb deze zwangerschap ook een paar keer bloedverlies gehad en frummeltje zit nu al bijna 28 lekker bij me. Mijn MK begon zonder bloeden maar met kramp. Bloedverlies zonder kramp is een goed teken. Je bent op een termijn dat er zeker al een kloppend hartje te zien moet zijn. Ik zou morgen gewoon bellen en voorleggen dat je zo de kerst liever niet door wilt. Grote kans dat je dan gewoon komende dagen al even een echo krijgt om te kijken. Natuurlijk geeft dit ook niet garantie op een goede afloop maar stelt je nu wel even gerust. Stress is zo slecht. Het komen en verdwijnen van symptomen zegt helaas ook niks over het verloop van een zwangerschap. Zo oneerlijk want het blijft zo onzeker. Sterkte!
hallo, Het was dus inderdaad een slecht teken..... afgelopen woensdag begon het heel licht te bloeden, dat zette donderdag door. en vandaag ben ik helaas het vruchtje verloren. A.s. woensdag nog wel echo en controle. wil graag weten of alles dan ook schoon is. Erg verdrietig.. Ben nu lekker thuis.. Hoop dat ik me over een poosje weer mag melden met goed nieuws. liefs.. moedertje..
Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Hoop dat je snel weer zwanger bent van een plakbeebje. Dat kan echt kijk maar naar mijn banner Sterkte