ik snap er niets meer van, 1e kerstdag getest.......positief, heel lichtjes maar dat is voldoende. Waren we vergeten een foto te maken, stom! Dus de volgebnde dfag nog een keertje om foto te maken......negatief. Ikke flink geschrokken en vandaag wat testjes gehaald, weer negatief. Nu willen we een weekje afwachten en nogmaal testen. Kan het zo zijn dat mijn hcg hormoon aan het afnemen is en ik niet meer zwanger ben maar kan afwachten dat het gauw afkomt? Of is dit doemdenkerij Wat denken jullie, wat kan ik nu doen? Liefs Bien
Dat is balen zeg! Ik had het precies andersom. Eerst negatief, dag later keek ik, positief!.. Zou even afwachten en nog een test doen of even naar de HA. Succes
Oooohw wat irritant is dit. Nu ga je helemaal twijfelen.. Ik heb een keer positief getest terwijl ik niet zwanger was, dat was ook zo irritant. Het was wel licht-positief toen. dat was een etostest dus die gebruik ik gewoon nooit meer.. Misschien eens de huisarts bellen? Ik bedoel je bent wel een aantal dagen overtijd dus je weet het maar nooit. Heb je klachten ofzo?
Ik heb drie maanden geleden een zeer lichte positieve test gehad. Daarna nog een aantal testen gedaan en die bleven maar licht positief. Ik kreeg maar geen donkere dikke streep. Uiteindelijk ben ik ook ongesteld geworden. Ik ben er wel van overtuigd dat ik toendertijd wel zwanger was, doordat mijn ongesteldheid anders was, meer blubber zeg maar. Dus het vruchtje is toen niet blijven zitten. Dat is mijn ervaring met een lichte streep. Nu ben ik zwanger en heb een erg dikke vette streep. Wellicht dat je over een aantal dagen nog een test kan doen. Ik hoop voor je op een positieve test.
Klachten.,....ja die heb ik, alles wat ik bij mijn vorige twee zwangerschappen (1 gezonde zoon en 1 mk met 13 weken) ook had met uitzondering van mijn borsten, daar merk ik niets aan waardoor ik het ook niet vertrouw eerlijk gezegd. Pfffff, kga deze week nog wachten, dan test doen en dan dokter maar eens bellen, maar wie weet word ik zo meteen gewoon ongi..................................... Bien
O ja en de testen zijn van 2X clear blue en 1x van een eigen merk van de spar, heb hier nu nog eentje van predictor liggen (ongebruikt)
neeeee, ging net naar de wc, bij het afvegen (sorry voor dit praatje) watbruinig slijm aangetroffen. Ik vrees dat het niet zo heeft mogen zijn, echter durf ik mijn hand ervoor inhet vuur te steken dat ik weldegelijk zwnager ben geweest, al jaar en dag cyclus van 28 dagen, en dan die verschijnselen allemaal. Nou....maar ff afwachten zal ik maar zeggen.
Sterkte ermee.. Maar een beetje bruinig slijm hoeft niks te betekenen dus hopelijk heb je geluk.. De tijd zal het ons zeggen
ik vrees dat het niet zo heeft mogen zijn, vanmorgen bloedde ik behoorlijk, veel slierten en stolsels. Baal als een stekker natuurlijk, moet ff zakken dan kan ik weer positief vooruit kijken en er weer voor gaan. Liefs BIEN