wat is gebruikelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo dames!

9 Januarie mag ik voor het eerst naar de verloskundige!Nou is mijn vraag:namen jullie je man/vriend mee i.v.m bijvoorbeeld vragen over de familie? of staan we zometeen voor aap als hij wel met me mee gaat?ik vind het zelf best eng om te gaan en mijn vriend wil graag mee.Is dit gebruikelijk?

liefs een onzekere donky

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Heej,
    gewoon meenemen hoor. Hij is toch de vader. Als ik bij de verloskundige zit dan zie ik bijna altijd stelletjes samen. Zelf gaat mijn vriend ook steeds mee als het kan. Zo beleefd hij tenminste ook de zwangerschap en de groei van ons kindje.
    Dus gewoon doen.
    Groetjes

3. Niet meer actief

ok gelukkig!Wil hem graag mee hebben want ik weet anders zeker dat ik de helft vergeet te vertellen!thanx voor je antwoord en bij deze alvast veel succes met je bevalling!

liefs

4. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    mijn vriend gaat elke keer mee

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Gewoon lekker samen gaan! Mijn man gaat zelfs altijd mee. Hij vindt het leuk om zo de zws mee te maken, steeds het hartje te horen enz. En je staat niet voor gek hoor, want heeel veel stellen komen lekker samen, vooral de 1e keer ;)

6. natje

natje Lid

12 okt 2006
    39
    0
    0
    Hoi donkey,

Ik heb 8 januari mijn eerste afspraak bij de verloskundige en ik neem mijn vriend gewoon mee hoor.
    Ik wil zelf heel graag dat hij mee gaat omdat ik al een miskraam gehad heb,maar zelf wil hij dat ook graag.
    Dus gewoon doen!
    Groetjes Natje

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Mijn man is de 1e en 2e keer meegeweest.
    Volgende week voor de 3e keer, maar dan moet hij werken... maar de controles zijn straks toch steeds hetzelfde (wegen, bloeddruk, hartje luisteren...)

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    alstie mee wil, gewoon samen gaan. :D
    en.. volgens mij is januari niet met -ie..

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij gaan bijna altijd samen... bij mn dochter met z´n tweeën en nu met z´n drieën. Is alleen maar extra gezellig en bijzonder!

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Het is heel normaal hoor om je partner mee te nemen. Mijn man gaat ook altijd mee.. Hij vraagt gewoon vrij als we weer een afspraak hebben. Ik vind dat hij er net zoveel bij hoort, het is voor hem toch al zo onwerkelijk omdat hij de baby niet voelt..

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Gewoon samen gaan.
    Bij ons was de eerste afspraak moeilijk te plannen door ons werk en ik stelde voor dat ik dan maar alleen zou komen, maar daar wilde ze niets van weten en we mochten om 18u uur komen (na zijn werk).
    Wij waren echt kapot na die eerste afspraak. Er komt zoveel op je af...
    Veel plezier!

12. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Idd, lekker samen gaan! Mijn vriend is bij de eerste niet mee geweest en zal nu ook niet vaak mee gaan.. Van mij hoeft het ook niet maar als je het zelf prettig vind, lekker doen!

13. Niet meer actief

gewoon lekker samen gaan!

Mijn man gaat altijd mee en als hij niet kan neem ik mn moeder of een vriendin mee.

Ga niet in mn eentje. zonde!
    Kan iemand het hartje van mn kindje horen, zullen ze het doen ook!

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik heb thuis met mijn man afgesproken dat ik alleen naar de afspraken ga. Wel gaat hij mee naar de echo's.
    Maar volgens mij is het heel normaal om samen te gaan. En wil je alleen gaan, dan is dat volgens mij ook geen probleem.

Succes!

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mijn man ging ook mee de eerste keer. Er worden ook veel vragen gesteld aan je maar ook aan je man. Bijvoorbeeld of er ziektes in de familie zitten.
    Mijn man wil liefst elke keren mee naar de VK.

16. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    Absoluut je vent meenemen! En wel om twee redenen! Bij mij kregen we meteen een echo om de zwangerschap te bevestigen. Mijn man was heel blij dat hij er bij was. Is toch voor mannen anders dan voor vrouwen om zwanger te zien en nu kon hij het vruchtje goed zien (was bij ons ook al met 10 weken de eerste controle).
    De andere reden is iets waar je nooit op hoopt, maar wat wel kan gebeuren, helaas. Toen wij nog niet aan de beurt waren, kwam er een ander stel naar buiten waar het blijkbaar niet goed was... Je wilt er niet aan denken, maar dan lijkt het mij toch wel heel fijn om je partner er bij te hebben...

Heel veel plezier samen met je vent! En ook al zou heel de wereld zonder vent gaan, als het voor jullie goed voelt om samen te gaan GEWOON DOEN! Echt waar, volg je hart en geniet ervan!

Groetjes Anita

17. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Mannetje mee verdorie!
    In de oude tijd (lol) mochten vaders niet mee naar de VK en zelfs niet bij de bevalling aanwezig zijn.
    Die tijd is helemaal gepasseerd.
    Papa heeft ook het recht zijn kleintje te zien ontwikkelen.

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Mijn vriend is ook altijd mee geweest als hijkon.
    zowiezo was huj er bij alle echo's.
    En als hij vragen had, dan stelde hij die ook gewoon.
    het is super normaal dat hij mee is.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    tis toch niet raar om je vriend/ man mee te nemen? die hoort er toch ook bij en heeft er ook recht op om alles mee te maken?

gewoon mee nemen hoor!

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij mijn eerste bezoek kreeg ik ook gelijk een echo, dat had mijn man voor geen goud willen missen.

Deel Deze Pagina