Hoi allemaal, Gisteren was ik ziek, hoofdpijn. De dag ervoor had ik overgegeven. Ik dacht weet je wat, al dat misselijke, laat ik een test doen. Om uit te sluiten. Heb van clearblue de digitale testen gedaan. Mn man kijkt, staat er: zwanger. Dus later nog drie testen gedaan van clearblue en die zeggen: niet zwanger. Wie heeft dit weleens gehad? En was je toen wel of niet zwanger?
Wanneer moet je ongesteld worden? Volgens mij hebben die testen best veel HCG nodig. Misschien ben je nog te vroeg voor de digitale. Ik zou kruidvat 2 voor 5 testen kopen en hier mee testen. Het zou zomaar kunnen dat je daar een streepje op ziet.....
Hoever ben je in je cyclus? En was het steeds met vergelijkbaar geconcentreerde urine? Als dat laatste zo is, dan vrees ik dat het toch in een heel vroeg stadium niet goed is gegaan.
Beste mptv, Als je pas over 14d ongi moet worden, dan zit je nu precies rond je eisprong. En dan kun je nog niet zwanger zijn. Hoe weet je wanneer je ongi komt? Regelmatige cyclus? Tempen? Ik lees hier en daar dat zwangerschapstesten ook kunnen reageren op de LH-piek van de eisprong. Misschien is dat bij jou gebeurd?
2 weken voor je ongesteldheid kan je absoluut niet positief testen hoor Denk dat hij inderdaad op je eisprong heeft gereageerd meestal kan je pas testen ten vroegste 4 dagen voor nod , meesten hebben zelfs dan nog maar een super vaag streepje Het beste is om te wachten tot je een dag overtijd bent als je nu al start met testen worden het 2 heul erg lange weken voor je
Oei, tja dan lijkt het me ook nog niet mogelijk. Zal idd de eisprong geweest zijn waar die ene test op reageerde. Hier op het forum zijn al meerdere soortgelijke verhalen gepost. Waarom test je zo vroeg als ik vragen mag?
Mijn cyclus is onregelmatig. De optie van reageren op eisprong heb ik ook bedacht. Dus een ovulatietest gedaan. Maar die gaf geen smiley. Denk dat ik maar gewoon wacht tot over twee weken. Weet het anders ook niet.
Magnolia83 omdat ik me zo beroerd voelde en overgaf. En misselijk. Ik dacht: zal wel niks zijn. Om uit te sluiten.... en nu dus dit :s
Ah oké! Been there....... Afwachten, wie weet heb je een korte cyclys en is het nog maar een week tot je NOD......
Als je cyclus zo onregelmatig is en je niet zeker weet wanneer je eisprong is, dan weet je dus ook niet zeker of je over 2 weken ongesteld moet worden...
Voor onze beeldvorming: - hoe lang duurden je laatste 4 cyclussen? Waardoor denk je dat je NOD over 2 weken is?
mijn cyclus verschuift telkens een aantal dagen, de afgelopen maanden zeg maar. Ach ik wacht het gewoon wel af dan zie ik het vanzelf wel.
Weet ik wanneer je ongesteld bent geworden de afgelopen maanden datum? Ben je al lang gestopt met de pil? De laatste maanden 3 a 4 dagen verschillend. Je cyclus zit dan tussen de 28 en de 32 dagen? De kans is dat de je ovulatie is. Dat de test daarop gereageerd heeft.
vorige maand de 20e geloof ik. Hou het niet echt bij. Ik ga over twee weken gewoon nog een keer testen, maar denk dat het gewoon mijn eisprong was!