Ben ondersteboven...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Juniper, Jan 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Hoi meiden,

ben even helemaal in de war. Wij hebben 5 maanden geleden een dochtertje gekregen. Voor mij was het vrij snel duidelijk dat ik nog een tweede zou willen, maar mijn man trok het allemaal niet zo. Toen mijn meisje 3 maanden was, werd ik geheel ongepland door de pil heen zwanger (en ja, ik had echt de pil netjes genomen!). We waren toch wel blij, maar het eindigde met 5wk3d in een miskraam. Mijn man zei toen voorlopig echt geen tweede te willen, en waarschijnlijk nooit. Ik ging ervan uit dat hij zich nog wel zou bedenken...
    En toen opeens 3 dagen geleden. Vanuit het niks: "schat, wanneer is de laatste pil van deze strip?" Ik: "nog 3 dagen, hoezo?" Hij: "wat zou je ervan vinden om niet meer met een nieuwe te beginnen?"......

WAUW. Ik zei dat we daar eerst nog maar eens goed over na moesten denken, maar dat hebben we nu een paar dagen gedaan, en we gaan er echt weer voor.....

Ben erg blij en vind het net zo spannend als de eerste keer!

Sorry, dat wilde ik even delen....

X J.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wow bijzonder, maar fijn dat jullie na de teleurstelling van MK er nu toch weer voor gaan! Heel veel succes en dat het maar snel mag lukken!

3. happymama

happymama Niet meer actief

nou gefeliciteerd haha echt super leuk en hoe snel mannen van gedachten kunnen veranderen
    wel minder van die mk.
    en jah ook door de pil heen ze zeggen als je net bevallen bent dat je een tijd super vruchtbaar bent .
    nou hoop dat je snel zwanger bent

4. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veel plezier met zwanger worden! :p

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Super meis. Alvast van harte hiermee dan! ;)

Kun je zien dat mannen toch nét iets anders in elkaar zitten he.
    Bij voorbaat eerst al "nee" zeggen, en dan pas een keer na gaan denken... :)

6. Kegi

Kegi Actief lid

Nov 23, 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Wat een leuk nieuw voor je. Hopelijk mogen jullie (jij toch) zwanger zijn.

7. Wat leuk meid, spannend hoor dat jullie voor een 2e gaan.
    En mannen idd, ze kunnen zo verandelijk zijn, net als het weer.

Share This Page