hoeveel dagen na de ovulatie is de innesteling?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by miranda28, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda28

miranda28 Lid

Jul 8, 2008
    44
    0
    0
    hoi hoi ik heb een vraagje ik ben deze cyclus begonnen met clomid 50mg ik heb mijn ovulatie gehad op dag 17 in de cyclus ik ben hier met behulp van ovulatietesten en de temperatuur achtergekomen nou is mijn temp mooi hoog gebleven en vandaag opeens van 36.9 naar 36.7 en ik zit op 9 dagen na de ovulatie wat kan dit zijn heb vanmorgen last gehad van krampen net alsof mijn menstruatie eraan komt maar tot nu toe gelukkig nog niks! wel wat last van mijn benen en rug kan dit ook een innesteling zijn? of beinvloed de clomid dit allemaal?
    groetjes miranda

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi miranda,

Ik wil je heel graag zeggen dat eht een innesteling is maar ook ik kan alleen maar voor je duimen. het is spannend en je wil zekerheid maar je zult nog even moeten afwachten tot je kan testen.

Imke

3. miranda28

miranda28 Lid

Jul 8, 2008
    44
    0
    0
    dankjewel imke voor je antwoord en idd is het spannend,ik moet nog zeker een week wachten dat ik kan testen maar wist eigenlijk niet tot hoeveel dagen na de ovulatie een innesteling kan plaatsvinden en dat mijn temp iets was gezakt! nogmaals bedankt en geduld is een schone zaak he......
    groetjes miranda

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    wachten duurt lang he! ;)

Share This Page