Wie o wie heeft/had er last van toen je zwanger bleek/blijkt te zijn? Ik wacht nog steeds mijn menstruatie af. Ik heb sinds gisteravond last van maagzuur/hongergevoel die echt heel vervelend en irritant is en ik slaap sinds gisteren heel ongerust. Vaker naar wc wellicht had ik avond daarvoor veel thee gedronken. Heb altijd al menstruatiepijn en hoofdpijn elke maand niks bijzonder dus. Laatste 1e dag is op 13 mei en we hadden rond mn ei geklust...
Dat soort hongergevoel had ik bij de eerste. Het ging niet over, ook niet als ik had gegeten. Verder had ik nergens last van, het was pas na mijn nod dat ik begreep dat het een symptoom was. Maagzuur kreeg ik pas rond 32 weken zwangerschap.
Ja dat heb ik! Heel lastig, honger hebben en misselijk zijn (oprispingen hebben) tegelijkertijd haha!
Ja, ik heb honger, maagzuur en ben misselijk tegelijkertijd! Heel irritant.. maar goed, ik ben wel iets langer zwanger haha
Ik. Op dit moment zelfs. Maar ik krijg er amper een hap door. En als ik al eet, zit ik binnen no time vol.
Wauw echt spannend ondanks ik menstruatiepijn heb. Morgen is het mijn NOD! Als ik niet ongesteld word, ga ik zaterdag testen!
Dat hongergevoel had ik ook. Maagzuur pas veel later. Maar het kan zijn. Nog geen regels te bespeuren?
Nou, gisteren (17-06) in de middag rond 2 uur dacht ik eerst bloed te zien. Het bleek echter gecombineerde lichtroze en donkerbruine afscheiding zijn. Het houdt echter tot nu toe nog steeds aan. Niet veel iig. Het ziet er ongeveer evensveel als mini batterij uit. Wel echt heel erg donkerbruin op de maandverband te zien ik heb ook aantal keren inwending gedaan om te zien of het bloed dieper zat. Dus ja een beetje klein lichtroze maar wel in de combinatie met bruine afscheiding. Maar menstruatie zelf breekt (nog) niet eens door. Maar goed ik wacht het volgende dag af... maar heb wel last van de stekende in borsten het doet een beetje pijn. En menstruatiekramp vermindert ineens ... spannend..