Hoe hoog was jou hcg 4wk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Junejunos, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hcg 4w1d was nogal hoog de vk dacht aan een 2ling dus zou ik graag vergelijken:)

2. Yvonnovy

Yvonnovy Lid

8 jan 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee hee,

Same here.. Ik heb een heel hoog HCG hormoon. Hier kwam ik achter toen ik me van de week aanmeldde voor moeders voor moeders en ze daar een testje deden.

Ik had na 5 weken de eerste echo om te zien hoe ver ik was. Eigenlijk was ik toen al 7 weken maar ik loop 2 weken achter. Doordat ik twee weken achter liep bleek ik al een positieve zwangerschapstest te hebben bij 3 (!) feitelijke weken zwangerschap. Toen maakte ik dus al het hormoon aan.

Op deze echo waren wss twee vruchtzakjes te zien, zie plaatje. 2 weken later (afgelopen week) weer een echo laten doen en toen zagen we een kloppend hartje. Maar het waren er geen twee. Toch kon de vk niet zeggen dat er achter de ene geen tweede zat. Daarom moet ik 13 feb opnieuw terug en dan weten we zeker of het een tweeling is. Spannend dus nog steeds.

Je weet pas tussen 10-12 weken zeker of het een tweeling is helaas ook omdat er altijd nog 1 kan afvloeien in de eerste periode zonder dat je het in de gaten hebt (inmiddels ben ik expert geworden).

Probeer er dus blanco in te staan en probeer (ondanks het hoge hcg en waarschijnlijk de misselijkheid) te genieten.

Bijgevoegde bestanden:

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Mijn hcg waarde was 258 bij precies 4 weken.

4. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Mijn hcg was maar 75 bij 3w6d. Een week later op 4w6d stond ik op 1341.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij mij hebben ze dat nooit gemeten, althans niet dat ik weet!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij de eerste zwangerschap zat ik met 4w3d op een HCG-waarde van 150.
    Bij de tweede zwangerschap op 400. Beide keren was het één kindje. De eerste zwangerschap heeft een prachtige dochter opgeleverd, de tweede is helaas met 11 weken in een missed abortion geeindigd.

Deel Deze Pagina