De titel zegt het al ... wat gaan jullie deze feestdag doen? Wil wat gaan doen, maar weet nog niet wat. Misschien wel naar plopsa in Belgie. Hoop dat het daar dan minder druk is.
Wij hopen op mooi weer zodat we lekker in de tuin kunnen werken. Dit jaar hebben we geen zin om er extra op uit te gaan. Goed idee om naar een pretpark te gaan, het zal daar wel rustig zijn als iedereen bij het bevrijdingsfestival zit!
Waarschijnlijk naar een indoor speelparadijs (Ballorig of Speelstad Oranje ofzo). Het zou flink gaan regenen dinsdag. Hoop het niet trouwens!
Ik mag gewoon om 6.30 op het werk verschijnen om 15:00 uur vrij en met mooi weer even snel een uurtje in de tuin zitten, en dan om 17 uur mijn meisje halen van de opvang.. gewone dag dus.
Als het lekker weer is gaan we lekker naar het strand. Lekker uitwaaien, wandelen, schelpen zoeken etc. Als het echt lekker is nemen we een kleedje mee een gaan we lekker picnicken op het strand. Schepnetje mee, visjes vangen. Heerlijk!
Ik ben dan bij mijn moeder en ga dus terug naar huis.. de volgende dag gaan we iets leuks doen met de verjaardag van mijn man