Baby slofjes voor de herft/winter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jomy, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hai dames,

Welke slofjes zijn leuk EN praktisch aan te doen/comfortabel zittend bij de kleine? :p

Ik vind de Uggs erg leuk, maar behalve dat ze erg duur zijn lijken ze me ook totaal niet praktisch en lekker zitten bij ons dochtertje... En tja das wel het belangrijkste he.

Welke slofjes heeft jullie kleine? Misschien een foto erbij? :D

Alvast bedankt!

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik heb uggs gehad maar haar hak raakt echt nooooit de onderkant van de schoen, blijft in het midden hangen zegmaar haar hak:p

hier voorlopig dus niks behalve lage schoentjes.. Weetniet hoe oud je kindje is? Maar hema had ook hele schattige als ik het goed heb, laag model

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ze is nu bijna 4 maanden, dus als t straks koud is een maand of 5 ofzo...

Ik heb idd ook converse gympjes maar dan komt ze ook niet met haar hak onderin en trekt ze dr tenen steeds op. Dus laag model is idd een goeie!

Ik zit nu te kijken bij oxxy slofjes, zijn ook wel hoog model maar makkelijker aan doen denk ik?

Oxxy slofjes roze - Baby-kidsfashion.com

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Deze vind ik ook zoooo schattig, maar das niks voor de winter haha

Bijgevoegde bestanden:

• slofje.jpg
      slofje.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,5 KB
      Weergaven:
      239
  5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
  6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Aapie slofjes! Heerlijke slofjes

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Ik heb ook Ugg slofjes gehad (originele) en ze zaten dochter heerlijk en makkelijk aan te trekken.
    Had donkerpaarse slofjes, stond zo schattig en heel lekker warm.
    Je kan evt. Ook op MP kijken

8. Jomy

Jomy Niet meer actief

Die aapies zijn ook leuk ja, ik ga eens ff kijken. Thnx!

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb wel originele Uggs gehad voor mijn dochter en ze raakte de onderkante wel hoor. Je moet gewoon ff goed aantrekken ;) en wijd opendoen. Ze heeft ze super vaak aangehad en ik kreeg en giga veel complimentjes over, zo leuk! En ja, het belangrijkste natuurlijk, ze had heerlijke warme voetjes! Zelfs midden in de winter, in de sneeuw op de slee!

10. Humava

Humava Niet meer actief

11. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik zou gezien de leeftijd toch wel leren slofjes kopen. Straks kan je kindje staan en dan bewegen ze echt veel fijner op zo'n slofje dan die uggs.

12. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Deze!
    Heerlijk van die gevoerde slofjes en ze bleven goed aan. Ook kon ze er goed mee bewegen...
    (hier was ze wel al een stuk ouder, maar de slofjes kunnen ook zeker als ze nog kleiner zijn!)

13. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja die A@pies vind ik ook erg leuk, maar dat model die ik vond was pas vanaf 11,5 cm. en haar voetje is nu 9 cm. Misschien dat ik nog maar ff moet wachten en over een maandje opnieuw meten en dan aan moet gaan schaffen. Of hoeveel zouden die voetjes groeien in 2 maanden? Geen 2,5 cm neem ik aan? :p

14. Jomy

Jomy Niet meer actief

Super schattig! Ik had ze ook in t grijs gezien...

15. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Je hebt ze ook kleiner:

Leren babyslofjes | Babyschoenen

10,5 cm. Dus zou nu goed passen. Lees goed de maten. Niet elke S heeft de zelfde cm.

Ik heb ze voor mijn oudste gehad. De jongste gaat ze veel eerder krijgen zo fijn vond ik ze.

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    De aapies zijn leuk inderdaad en gemakkelijk aan te doen.
    Toen ze eenmaal begon met kruipen had ik aapies-look-a-likes van de Wibra, kosten maar 4,-, zitten perfect en is niet zo erg als ze kapot gekropen worden. Had wel 3 verschillenden in huis ofzo, moest wel een beetje bij de outfit matchen natuurlijk :p Waren ook gemakkelijk aan te doen (eigenlijk nog makkelijker dan de aapies!) en ze schopte ze niet uit.

17. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja die heb ik nu op t oog maar dan is het grijs! En nog soort roze sneaker model erbij :p

Heb hier wat kortingscodes gevonden trouwens voor a@pies:
    Aapie babyschoenen - Kortingscode.nl

Voor degene die ook nog in willen slaan :p

18. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
  19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier oxxy slofjes, houden goed en prima warm. ff op internet googelen en dan vindt je ze wel ergens in de aanbieding.

Deel Deze Pagina