1e verjaardag en visite

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Doperwtje, Mar 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    2,900
    1,389
    113
    Hier zaterdag directe familie (20personen) en zondag vrienden (zelfde aantal) beide paar uurtjes in haar wakker tijd. Maar beide keren veel gespook in haar middagdut. Een hoop te verwerken. Hoewel ze het op haar feestje prima deed! Lekker in haar eigen coconnetje spelen net de blokjes. Maar toch wel flinke indruk gemaakt geloof ik.

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Wij hebben mijn zoon zijn eerste verjaardag groots gevierd.
    80 man visite (exclusief de kinderen) vanaf 12 uur in de middag tot na het eten. We hadden toen een caiteraar die bij ons in de tuin kwam barbecuen voor de gasten.
    Achteraf was het gekken werk en voor mijn zoontje maakte het toen niet uit of er nou 10 of 80 man visite was geweest. Hij heeft een leuke dag gehad maar ik was achteraf half overspannen omdat ik weken bezig was geweest met alle voorbereidingen.

3. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,728
    2,229
    113
    Hier vieren we elke verjaardag gewoon vanaf 14.00 tot geen eind tijd. Ook de eerste dus. Zullen in totaal rond de 30 mensen komen, en wat andere kids. Kids gaan gewoon naar bed tussendoor, geen enkel probleem. Ook als ze instorten Savonds kunnen ze gewoon naar bed. Moet ook zeggen dat ik gezegend ben met hele lieve makkelijke kids :)

4. Doperwtje

Doperwtje Actief lid

Apr 7, 2015
    162
    6
    18
    NULL
    Breda
    Thanks voor de reacties. Ik laat het gewoon bij het kleine groepje! Toch fijn als anderen hun ervaringen even willen delen! Hier kan ik wat mee :)

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier gaan we het vieren van 14:00 - 17:00. Meest blijven er dan wel mensen hangen voor het eten, dat is prima, maar de grootste golf hebben we dan al gehad :)

Hier is alleen naaste familie al een flinke groep, dus zullen uiteindelijk uitkomen op ongeveer 40-50 man denk ik...

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Net dit weekend de verjaardag van mijn zoontje gevierd van 13u tot 18u (eten + taart) en gewoon de naaste familie uitgenodigd:
    mijn moeder, schoonouders, schoonzus, tante en oom, nicht + vriend, bevriend koppel met hun zoontje. We waren met de kinderen erbij 13 personen, 3 kinderen en 10 volwassenen. En ik vond dat net genoeg, meer hoeft niet.

Share This Page