13 mnd sprong????

Discussion in 'Baby en dreumes' started by palmie37, Mar 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Goedemorgen dames,

Hier weer heel slecht geslapen, Chloé was tot 3 keer wakker.
    De laatste keer was helemaal drama, ze ging zo erg over de zeik dat ze zo hard ging hoesten dat ze moest kokhalsen en dat ging over in overgeven pfffffff niet normaal joh:$
    Ze gaat savonds tegen 19.30 slapen en tegen 22.30 begint ze te sukkelen.
    Ze heeft niets hoor, geen koorts, niet ziek, nu is het weer net of er vannacht niets is gebeurd zo vreemd!
    Overdag is er helemaal niks aan de hand, ze is supervrolijk en huild nooit maar sinds een week is het snachts echt drama terwijl ze al vanaf 4.5 maand doorsliep;)
    Uiteindelijk haar weer in bed gelegt toen ze wer rustig was en toen werd ze weer om 07.30 wakker alsof er niets was gebeurd.
    Hoop echt dat dit snel over is, de 13 maanden sprong????

Liefs Palmie

2. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Klinkt heel erg als vorige week bij ons...ongelooflijk, alleen ging Zoë niet overgeven maar soort van hyperventileren. Heel vreemd! Maar deze week is alles weer koek en ei. Geen idee of het een sprong is, maar naar bed gaan was even drama. Hopelijk gaat het bij jullie snel weer beter!

3. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Edge, onze dochters zijn bijna even oud, Chloé doet dan ook heel raar hoor en smorgens lijkt net of ze het allemaal vergeten is wat volgens mij ook zo is;):)

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou het is hier ook al weer twee nachten feest.( Ze sliep door van af 6 weken tot 5 maanden daarna elke nacht wel wakker tot vorige week sliep ze ineens een weekje snachts door maar) Ze begint weer snachts.

Gisterenavond er ook even uit, Even getroost wat gedronken en haar weer terug gelegd ik praat wel tegen haar van Karishma slapen mama ook slapen stttt. Meestal pikt ze dit gelukkig.(Ze ligt bij mij op de kamer)

Echt helpen kan ik je niet omdat ze na een week weer s nachts wakker word en ze is ook net 13 maanden. Voor de rest is ze wel een zonnetje in huis nog wel steeds een zwaankleefaan hihih. Over al waar ik ga gaat zij mee. Erg gezellig. Meestal;) hihih nee hoor vind wel gezellig. Nu is ze even rustig aan het spelen. Gelukkig vandaar ik hier zit en over een uurtje naar bed joepie.;)

5. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Pnirmal, bij jouw ook al, denk dan toch echt aan die 13 mnd sprong toch?
    Hier is het overdag ook altijd gezellig:D

6. Gibbie

Gibbie Actief lid

Jun 26, 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Heb je het nou over die sprongen van 'oei ik groei'? Ik heb dat boek ook gekregen, maar heb het eigenlijk alweer in een hoek gegooid. Om te zeggen dat het hele boek onzin is vind ik een beetje hard, maar ik herken echt niks van het boek in mijn zoontje. En ik werd erg onzeker van het boek, want volgens 'oei ik groei' had mijn zoontje al veel meer moeten kunnen dan hij kan. (zelf gaan staan met 6 maanden bijvoorbeeld...) Ik hecht dus niet al te veel waarde aan dat boek....

7. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Nou als ik kijk naar de gemiddelde periode waarin kinderen bepaalde dingen al zogenaamd moeten kunnen hecht ik ook geen waarde aan want ieder kind volgt zijn/haar eigen ontwikkeling en de ene is snel met dingen en de ander weer wat langzamer!!
    Wat betreft de sprongetjes die kloppen hier nog steeds precies, die van 8 mnd was heel heftig en nu met 13 mnd ook weer dusssss.......

8. Gibbie

Gibbie Actief lid

Jun 26, 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Bij mijn zoontje herkende ik ook helemaal niks in die 'sprongetjes'. Dus dat hij dan een paar dagen vervelend/moeilijk zou zijn, 'terug naar mamma' enzo. Dat merk ik helemaal niet aan hem. En ook niet dat hij 'ineens' iets kan van de één op andere dag.

9. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Nou wees maar blij;);):D

10. Gibbie

Gibbie Actief lid

Jun 26, 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Ja ben ik ook! : )

11. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Hoi

Zijn jullie kindjes dan s'nachts wel te troosten?
    Wij hebben nml vorige week meegemaakt dat we zelfs 1x 2 uur zijn bezig geweest met troosten, ze huilde zelfs nog toen ze tussen ons in in bed lag.

Verder wordt ze sinds een week stuk of 2 a 3 x huilend wakker, dan tutje erin, even troosten...maar lopen we dan weg weer huilen.
    Gelukkig stopte het vannacht wel na 5 min en viel ze lekker in slaap.

En inderdaad wat jullie schrijven vanmorgen was het net of er niets aan de hand was en was ze gewoon vrolijk.

Mijn dochter is wel een maandje jonger dan die van jullie.

Groetjes,
    Sleepy

12. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Sleepy, dat hebben wij gehad met ongeveer 10 maanden, toen was ze ook echt niet te troosten maar nu gaat het wel, meestal is ze gelijk stil maar is het een half uurtje later weer raak:$

Share This Page