De titel zegt het al, ons kleine draakje is contstant wakker snachts!! Hij krijgt rond half 11 laatste fles en dan naar bed. Om kwart voor 12 begint hij al te jengelen om z'n speen. Ik kan dan heen en weer blijven lopen totdat hij z'n nachtvoeding krijgt (meestal om uur of 3) na die voeding slaapt hij meestal 2 uurtjes en dan is hij ook weer om het half uur wakker. Ik kan dus alleen de 2 uurtjes tussen 3 en 5 redelijk slapen. Als ik hem laat huilen voor z'n speen gaat hij alleen maar harder huilen waardoor hij later niet meer te troosten is. Ik ben geen voorstander van laten huilen maar nu denk ik er toch hard over na om in de woonkamer te gaan slapen zodat ik hem niet hoor! Ik ben gewoon supermoe!! Overdag slaapt hij meestal wel rustiger. snachts is hij heel onrustig. Hij heeft geen honger, geen vieze luier, niet te warm of te koud, ligt ingebakerd, heeft klein nachtlampje en ligt in eigen kamertje vlak naast onze kamer. Ik weet niet waarom hij dan nog komt.
Meid wat vervelend! Ik snap je helemaal! Onze kleine had er ook een handje van om 's nachts veel wakker te worden (elk anderhalf uur) , ik gaf toen nog borstvoeding. Door het slaapgebrek trok ik het echt niet meer en ben toen flesvoeding gaan proberen ( je moet wat op een gegeven moment) en ik moet zeggen dat hij sindsdien veel beter slaapt, ik heb dan ook geen spijt dat hij nu volledig fv krijgt, hij is veel tevredener nu. Ik weet niet of dit voor jou een optie is, maar misschien het proberen waard? Hij wordt nu gemiddeld 1 keer wakker 's nachts.