Meestal al ze goed kunnen zitten . Maar je hebt ook buggy die ook naar achter gekanteld kunnen worden . We vinden zelf de Nuna helemaal geweldig dan de grote versie .
Lees even mee. Ben op zoek naar een buggy die ik aan de fiets kan hangen. De buggy mag dus niet zo lompgroot zijn.
Wij hebben de Nuna Pepp Luxx, heel tevreden over! Wij gebruiken hem sinds ons zoontje ongeveer 10 maanden was.
Heel toevallig hebben wij ook nuna pepp. Je hebt er ook buggy drager voor voor op de fiets. Super tevreden over!
Hier ook de nuna pepp luxx. Heel erg tevreden over. Geloof dat wij haar rond de 8/9 maand erin deden.
Wij zijn heel blij met de mutsy nexo. De kinderwagen hebben We weggedaan want de mutsy buggy bevalt beter.
Wij hebben de quinny zapp, ik vind dat ons kindje hier best nog wel een beetje in ligt. Hij is 7,5 maand oud en kan nog niet zelfstandig zitten. Hij gaat wel soms al in de buggy bij oma.
Zoontje kon al met 9 maanden erin zitten, hij kon toen al een tijd zelf stevig zitten en shocken opvangen. We hadden hem voor de vakantie gekocht en hij staat nu meestal in de auto voor korte afstanden. Als we gaan wandelen dan gebruik ik nog steeds mijn kinderwagen die is echt veel fijner in gebruik.
Ik heb de quiny zapp xtra, makkelijk op te vouwen, lekker klein en licht. De zitting kan omgedraaid dus als je kindje nog klein is kan je hem/haar naar je toe laten kijken. Vond ik wel fijn, mijn zoontje was snel uit de kinderwagenbak maar de wgen die wij hadden ( overgenomen gelukkig) had een hele harde zitting in de buggy, dat vond ik vervelend zo klein nog. Daarom de quiny zapp, die kan ook helemaal plat liggen Ik droeg/draag mijn zoontje veel in de draagdoek dus hij zat er geen uren in, maar vanaf een maand of 5 denk ik dat we hem hebben en toen af en toe gebruikte.
Wij hebben de Chico liteway, beetje spijt. Aan de aankoop omdat we beide erg lang zijn en de handvaten zotten wat lager waardoor we snel krom lopen. Wel een fijne buggy, stuurt licht en makkelijk in en uit klapbaar maar was liever voor de nuna gegaan. Deze kan trouwens wel aan de fiets
Ik heb de chicco liteway 2, die kan helemaal plat dus eigenlijk zou het al vanaf de geboorte te gebruiken zijn. Wij zijn niet zo lang dus hoeven niet krom te lopen... Ik vind het gewoon een handige buggy voor erbij.