1E VERJAARDAG! Ideeën? Groot? Klein?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Selcan, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mn zoon is inmiddels 3,5, maar de eerste verjaardag was echt wel een feestje!
    Geen zaal of groot gebeuren, hangt denk ook wel af van hoe groot je familie, kennissen en vriendenkring is, worden buren ook uitgenodigd.
    Wij stuurden via de mail een leuke uitnodiging voor vanaf tien uur s morgens of na drie uur s middags.
    Wij hebben een kind wat zeer moeizaam slaapt. We hebben ook de visite wat verdeeld over de dag. Of iemand die niet kon op een andere dag.
    We hebben geen groot huis en vinden t zelf ook fijn om met visite te kunnen kletsen.
    Er is een taart van de bakker, lekkere cupcakes, hapjes en chips/nootjes.
    Wijn drinken we zelf niet, ik koop dat ook niet voor een verjaardag.
    Denk dat je moetdoen wat voor jullie goed voelt.
    Wij houden erg van gezelligheid,maar ook niet te druk omdat onze zoon er dan niks aan heeft en dagenlang 'last' heeft

Onze zoon kreeg een zandbak (hout,als je deksel opklapt heb je bankjes)
    Toettoet, leuk om autootjes kado te vragen, kosten ong acht euro
    Emmer met blokken
    Houten treinspoor
    Duplo

2. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Wij doen ook iets thuis
    2x want de schoonfamilie is vn brussel hihi
    Zal gewoon in de middag zijn opt gemak
    Een versierde tafel met taart en kadootjes

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij hebben iedereen thuis ontvangen en zijn na een uurtje naar park/ speeltuin gegaan, leuk voor dl (was mooi weer). Bezoek is daar nog gebleven, toen dl naar bed ging. Het was wel geslaagd om speciaal ergens naartoe te gaan voor dl; doen we nu elk jaar.

4. cvr84

cvr84 Lid

25 okt 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff als ik het over mocht doen dan had ik het kleiner gehouden. Wij hadden gelukkig mooi weer en alles kon buiten gehouden worden. Maar helaas waren ik en mijn man alleen maar bezig met hapjes en drankjes serveren, ook al hadden we een buffetje :-s
    Ik heb zeer weinig van het feestje meegekregen helaas.
    Mijn dochtertje speelde destijds nog niet met andere kindjes en de taart vond ze verschrikkelijk. Ook was er geen tijd om kadootje uit te pakken, dat hebben wij gedaan toen iedereen weg was en ze op bed lag haha..
    Ook heeft ze wel gewoon haar middag slaapje gedaan, daar heeft iedereen begrip voor uiteraard. Wij zaten op 40 man incl kinderen. Als je de mogelijkheid hebt zou ik het lekker in een zaaltje doen met bediening; -)
    Leg wat speelgoed neer wat niet stuk kan, duplo, bal, kegels. Spelletjes is voor later..
    Wij hadden ook voor ieder kindje een zakje met chips, krentjes, koekje en pakje drinken. Iedereen blij en je hoeft niet meer naar ze om te kijken.
    Wat ook handig is om een eindtijd op de uitnodiging te zetten, zodat je savonds je kindje rustig naar bed kan brengen en bij kan komen want het gaat druk worden. .
    Wij hadden van 1 tot 6 geloof ik, lang zat hoor.
    Ook hadden we als kadotip een link naar www.lijstje.nl/.... op de uitnodiging gezet. Zo weet je zeker dat je kindje geen dubbele of troep kadootjes krijgt.

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Wij hebben het gisteren gevierd, gewoon thuis. Bezoek vanaf 10 uur en verdeeld over de hele dag. Mijn dochtertje heeft enorm genoten van de aandacht en was bij elk cadeautje opnieuw heel dankbaar en verrast.
    Ook gewoon 2x een uurtje naar bed geweest, dan wachtte het bezoek maar eventjes.

Ben erg tevreden over hoe we het gedaan hebben en zou het bij een eventuele tweede weer zo doen!

6. Tulpje34

Tulpje34 Lid

19 apr 2015
    76
    0
    6
    Utrecht
    Wij hebben het thuis gevierd vanaf 14.00. Zo hadden we tijd om op te ruimen en dingen klaar te zetten, en E heeft haar middagslaapje kunnen doen. Door de drukte was ze eerder moe en toe aan bed, om zes uur heb ik haar naar bed gebracht. Normaal slaapt ze rond zeven uur.

We hebben alleen naaste familie en zeer goede vrienden uitgenodigd, was alsnog een huis vol visite. De kinderen redden zich wel met het aanwdizge speelgoed en boekjes. Merkte dat E het lastiger vond om twee of drie mensen op bezoek te hebben. Toen het meer werd vond ze het makkelijker en maakte ze vooral contact met de bekende mensen.

Kadootjes waren duplo, blokjes en boekjes. Duplo blijft lang leuk en ze kan er veel verschillende dingen mee maken. Alleen even opletten, sommige duplo is pas vanaf 2 jaar en dat is dan sneu als ze er niet meteen mee kan spelen.

Deel Deze Pagina