Hallo allemaal, Ik heb misschien een stom vraagje. Ik heb 3 jongens van 6 maanden oud. Nu heeft 1 van de jongens al sinds dinsdag diaree ik ben donderdag naar de dokter geweest om zeker te weten dat het geen buikgriep is. Dit was het niet volgens de dokter. Waarschijnlijk tandjes. Nu is het zo dat hij sinds gister slijmerige licht gele ontlasting heeft het zijn net korreltjes die je niet door wrijven van z'n billetjes afkrijgt. Zijn kaken voelen ook anders dus denk wel dat er tandjes komen maar is die ontlasting normaal. Van de 10 luiers op een dag zijn er zeker 6 poepluiers. Verder drinkt hij maar halve flesjes per keer maar vraagt er vaker om dus opzich is dat oké hij heeft verder geen koorts maar wel huilerig. Ik wordt er onzeker van. Herkennen jullie dit?
Hm lastig. Elk kindje reageert toch weer anders. Ik herken wel meer luiers en wat dunnere ontlasting, maar mijn zoontje drinkt niet minder of vaker als er tandjes komen. Probeer niet onzeker te worden: wat het ook is, je kunt alleen proberen in te spelen op wat hij aangeeft. Om welke reden het ook is, blijkbaar wil hij nu vaker kleinere flesjes. Dat doe je dus prima dan