mijn kleine meid word bijna 1, ze is op een zaterdag jarig. hoe hebben jullie de grote dag georganiseerd? iedereen in 1 keer,of verdeeld over 2 dagen? ze is eind juni jarig,dus ik hoop natuurlijk dat het mooi weer is, en dat we naar buiten kunnen. heeft iemand tips?
Hier ons eerste feestje over 3 weken op een zaterdag. We kiezen ervoor om een gedeelte in de ochtend en de rest in de middag tot...... Mijn meisje slaapt nog erg veel en ik laat haar lekker in haar ritme en als er bezoek is pech voor het bezoek, slapen gaat voor We nodigen best wel wat mensen uit met veel kindjes. Ik maak een speelhoekje in de tuin met kleurplaten en stiften, speelgoed, etc. Sta-tafels voor de grote mensen, taart uiteraard en krentjes/spekjes: niet teveel zoetigheid. En 's avonds soep met brood. Ik hoop dat we het buiten kunnen vieren! Uiteraard versierd met veeeeeeeeeeeeeeel balonnen en slingers Veel plezier!
wij hebben een groot feest gegeven bij mijn ouders in de tuis(hun tuin in groter dan de mijne). Rond 15.00 uur waren de gasten welkom. Eerst even koffie met iets lekkers en rond uurtje of 5 de bbq aangedaan. Was echt een groot succes! En Anoeska vond het ook super!! Die liep de hele middag trots bij iedereen te kijken.
Wij hebben het over 3 dagen verdeeld. Grote famillie enz. Ze waren dan welkom vanaf 15:00 uur. Eerst gebakjes ect en met eten konden ze blijven eten. Daarna koffie en naar huis. We hebben onze dochter gewoon op bed gelegd als ze aangaf dat ze moe was. Niemand die dat raar vond, en vinden ze het wel raar dan boeit dat helemaal niet. Het is haar feestje. Ze vond het helemaal geweldig. S ochtends had ze lekker de rust en smiddags kon het feestje beginnen. Veel plezier!
wij hadden famielie en vrienden apart. we zijn half 20 en eind 20 en redelij kveel vrienden. zaterdag vanaf 3 uur vrienden en die mochten blijven hangen( zorgede voor broodjes snack) en zondag famielie. mijn zoontje was dan net wakker en ging om half 8 naar boven. wie wilde blijven die bleef,. en was in oktober en hadden zon grorte tent buiten met warmte lamp. ideaal alleen dit jaar als hij 2 word denk, ik ook in 2 x want beviel goed of 1 x maar dan echt dicht bijzijnde vrienden ofz o. succes en maak er leuke dag van
alles gewoon op 1 dag, konden mensen niet dan hadden ze pech. We hebben het gevierd van 14.00-18.00 en daarna moesten mensen naar huis. Kirsten is er gevoelig voor prikkels, ze was daarna ook een aantal dagen van slag.
Wij vieren het as maandag op 1 dag in de middag, ik verwacht zo`n 15-25 man en ik heb op de uitnodiging de tijd aangegeven van 13.30-16.30 gewoon een paar uurtjes is ook lang zat en ach als er mensen blijven hangen crossen we wel ff naar de snackbar voor wat friet en kroketten.