netelroos!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by taatje85, May 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taatje85

taatje85 Bekend lid

Dec 12, 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Pfff me kleine ventje heeft als reactie op een verkoudheidsvirus netelroos gekregen!!
    Zo zielig hij ziet er eeeeecht niet uit!!!
    Hij is de hele tijd steeds aan het huilen!
    Denk dat ie echt last heeft van de jeuk.. Heb wel een verkoelende gel gekregen..
    Weet iemand wat je nog meer kan doen??

Wou er een foto bij zetten maar weet niet hoe dat moet..

xxx bloem

2. taatje85

taatje85 Bekend lid

Dec 12, 2008
    543
    0
    16
    haarlem
  3. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ach, arm kereltje.

Ik heb geen tips voor je, maar wil je voor je ventje wel even sterkte wensen. Lijkt me geen pretje. Mijn dochter heeft eczeem en dat jeukt, maar dit lijkt me helemaal erg.

Sterkte en beterschap voor je mannetje

4. taatje85

taatje85 Bekend lid

Dec 12, 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    up!
    niemand????

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ach wat zielig arm manneke!
    Hij zal idd wel gek worden van de jeuk. Ik had er zelf een paar weken geleden ook last van en wist niet waar ik het moest zoeken.
    Bij mij hielp een koude douche ook goed. Dus misschien helpt het als je een koud washandje op de plekken legt? Ik had zelf via de HA medicijnen gekregen en die hielpen ook goed, maar weet niet of ze ook zoiets voor kindjes hebben.
    Hou hem iig koel en geen warme douche ofzo, daar wordt het alleen maar véél erger door!

Heel veel sterkte met je kleine manneke!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb het als kind gehad op de kleuterschool, weet nog wel dat het flink jeukte, toen deed mijn moeder talkpoeder op die plekken.

7. Popsel

Popsel Actief lid

Jun 24, 2007
    281
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft pas de waterpokken gehad en ter verlichting van de jeuk heb ik Kidsclin (mousse) gehaald bij de Etos. Hebben ze ook bij de Tuinen en waarschijnlijk apotheek. Als je het in de koelkast zet werkt het extra verkoelend. had ook spul van VSM en dat werkt ook verkoelend.

Succes voor die kleine man!

8. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    jij bent wel snel met je vraag of niemand een reactie heeft.. de dag was nog niet voorbij, Niet iedereen zit elke dag achter de pc en het was schitterend weer gisteren :D

Je zou koude washanden / hydrofiele luiers op de plekken kunnen leggen om zo de jeuk te stillen. Ik zie dat hij het ook op zijn billen heeft, vaak verschonen zodat het niet gaat irriteren. Het schijnt heel heftig te zijn, mijn moeder heeft het ook gehad en ze werd 'gek'' van de jeuk maar ook de pijn!

Share This Page