Hoi allemaal! Mijn dochter word 21 dec 1 jaar en ik vroeg me af of jullie wat leuke ideetjes hebben voor kado's? Ik wil online een verlanglijstje maken maar wil graag wat educatief speelgoed vragen wat op haar leeftijd ook interessant is. Van oma krijgt ze een poppenwagen en wil daarvoor ook een pop kopen. Hebben jullie een tip qua pop voor deze leeftijd?? Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Vormenstoof had ik inderdaad ook samen met de zoef zoef dieren. Mijn partner is alleen bang dat ze er niets mee doet. Speelf jou kindje veel met de zoef zoef dieren?
Nu mijn zoon 1 is, zou ik het liefst niks anders doen dan kadootjes voor hem kopen Blokken, voertuigen, boekjes, puzzels, badspeelgoed, muziekinstrumentjes, loopkarretje/-fietsje, zwemspullen.. Te veel om op te noemen ik zou ook even bij het speelgoed van de Hema kijken, daar zit veel leuks en moois bij voor 1-jarigen.
Mijn dochtertje wordt 19-12 ook 1 jaar. Heb al een heel lijstje (ook voor de Sinterklaas) en daar staat op: Poppenwagen (krijgt ze van ons) Pop my first van baby Bjorn Zoef zoef dieren (ze heeft al de roze toet auto's en olga olifant en vindt ze nu al heel leuk!) Loopfietsje Muziekinstrumenten Duplo Little people boerderij Houten puzzel Boekjes (voorlees en voelboekjes ed) Ochtendjasje Speelgoed voor in de zandbak Woezel en pip verstoppertje spelen Pratend theeservies van fisher price Hello kitty bal En verder staan er ook bonnen op. Wel niet zo leuk misschien maar dan kan ik in de loop van volgend jaar nog wat nieuws kopen. Oja en het ikea keukentje staat ook al op zolder. Ga hem pimpen en dan krijgt ze die over een paar maandjes.
Hier krijgt onze schat die ook op 21-12 alweer 1 word: (niet alleen van ons hoor) - 3wieler met duwstang - Houten blokken - Vormenstoof in de vorm van een koekjestrommel - Zoef zoef dieren (boomhut) - Thee servies van FP of Vtech.. denk FP - Boodschappentas FP - Uggs (niet die met die slappe hiel, maar een stevige schoen) - Nijntje verstoppertje - Dikkie dik voorlees boek - Speelgoed telefoon (omdat ze altijd mijne wilt haha) Dit is van de mensen waarvan ik weet wat ze krijgt
Keukentje met evt toebehoren is hier ook echt favoriet. Ze zijn nu weer (beide) 'koffie' aan het maken voor mij
Mijn kleintje is ook op die datum jarig - Woezel en Pip verstoppertje (heb voor Sinterklaas een Woezel knuffel ingepakt klaarliggen, bij Etos nu voor 5) - Tomy gekke racers - Chicco bowling set aapje (kan ook als stapelbekers gebruikt worden) - Boekje Rupsjenooitgenoeg - Duplo - Smartmax
Hier ook bijna jarig Ze krijgt een houten loopwagen/kar waar ze op kan zitten maar ook achter kan lopen Vormenstoof van vtech besteksetje kinderservies loopfietsje dr eerste pop Ik vraag me af of ze met een keukentje, poppenwagen etc al wat kunnen of dat, dat pas leuk en interessant wordt als ze 2 zijn?
Wat toevallig dat ik er nu al 2 lees die ook op die dag jarig zijn!! Ik heb nu op het lijstje staan; Vormenstoof krijgt ze vanavond van mijn moeder voor sinterklaas! Poppenwagen (krijgt ze van mijn moeder) Popje voor in de poppenwagen Loopfiets met bak voorop 4 wieler (van mijn vader) Speelgoedkist (van mijn schoonmoeder) Zoef zoef dieren Zachte blokken Fisher Price thee servies Xylofoon Motorriek kubus Peppa verstoppertje spelen Flappen boekje en voelboekjes Houten trekdiertje Dikkie dik op de boerderij boekje Denk dat ik er nog wat houten puzzels bij zet en dan zal het zo wel voldoende zijn denk ik zo! Bedankt voor jullie reacties!!
Ja zoiets had ik met het keukentje ook inderdaad.. Poppenwagen lijkt me wel leuk omdat ze daar ook achter kunnen lopen dus leuk als ze beginnen met lopen en dan vraag ik er een pop bij zodat ze met de pop rond kan, haha!
Hier net de verjaardag achter de rug: Duplo, little people, voorleesboekjes, kleertjes, puzzels.... Maar hij grijpt nog steeds elke keer naar zijn stapelbekertjes. Ohja, die halve stapelballetjes van FP zijn ook een succes!
Mijn dochter heeft voor haar 1e verjaardag een loopauto (bobby car) en een VTech Toet Toet autogarage gehad, en daar speelt ze nog elke dag mee. Het ikea keukentje kreeg ze met 1,5 jaar.
Echt leuk & educatief voor een 1 jarige: Een stevig fotoboekje van karton met je eigen ontwerp - boekjevankarton.nl. Misschien een beetje kortdag voor 21 december... Maar je kunt ook een cadeaubon vragen.