Baby met Krampjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by M8419, Jan 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M8419

M8419 Nieuw lid

Jun 25, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal we hebben een zoontje van 2 maand oud en hij heeft veel last van krampjes. Althans we zien Gebalde vuisten, gestrekte beentjes, windjes laten en huilen tot rood aanlopen. We hebben dit forum aardig door gespit en veel geprobeerd maar wie heeft het wonder middel.
    Een bijkomstig probleem is dat hij nog steeds niet zelf poept. Hij heeft nog steeds hulp nodig om er vanaf te komen. We hebben van de huisarts spul gekregen voor lactatie dan poept hij wel zijn luier vol maar dat is maar 1 keer. daarna is het weer wat harder

we hebben geprobeerd: extra water in de fles, Infacol, lepeltje sinaasappelsap, op zijn buik leggen, fiets beweging met zijn beentjes enz.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hier hielp (en helpt soms nog) Cinababy erg goed, is van VSM.
    Verder nam ik hem in een soort houdgreep bij krampjes. Dan gaf hij zich op den duur over en ging slapen, maar denk dat dat niet algemeen toepasbaar is. ;)

Erg sneu die krampjes, maar gelukkig worden ze meestal minder. Hier rond 4 maanden nagenoeg weg.

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    geef je borst en flesvoeding? als je flesvoeding geeft hier heeft de dokter brown fles geholpen

4. miyamora

miyamora Actief lid

Jan 16, 2013
    145
    0
    0
    culemborg
    Hier had de dktr Brown fles ook geholpen. Heel naar voor jullie khoop dat je kindje er snel overheen groeit! Stomme krampjes:x

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier helpt de dr brown fles niet zo goed, ik had hem gekocht wegens het te gulzig drinken en krampjes, sinds gisteren heb ik de dr brown fles, soms gaat het goed en soms helemaal niet, ik vind het spugen en de krampjes echt zielig dus tips zijn voor mij ook welkom

Share This Page