3 maanden en nu al een tandje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Muurbloempje, Oct 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Hoi Wie kan mij helpen?

Mijn kleine man werd vanmorgen wakker met 1 super rood en warme wang, hij voelt ook warm, moet veel huilen wil alleen maar bij mij liggen en heeft nu nog geen koorts maar komt er denk ik wel aan....ik kan nog niet echt een tandje voelen...zou dit een tandje betekenen?

wie heeft er tips?

hij slaapt ook veel en is erg hangerig...

Help
    Gr van mij

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Het zou zeker een tandje kunnen zijn, sommige kindjes zijn er heel vroeg bij ;)

Wij gebruiken dentinox als Louise last heeft van doorkomende tandjes, kun je bij de drogist kopen.

Hopelijk voelt Dylan zich snel beter!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    het kan heel goed een tandje zijn.
    bij alyssa merkten we het ook al rond de 3maanden, toch heeft het toen nog een maand geduurt eer het tandje er eindelijk was.
    het waren er wel gelijk 2.

nu is inmiddels tandje 3 er al en nr4 is bijna door.

liefs doris

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ja,klinkt zeker als een tandje,Morris kreg zijn 1e 2 ook met 4 maanden erdoor,dus het zou best kunnen hoor!
    Sterkte.... ;)

5. SeRa24

SeRa24 Actief lid

Oct 10, 2008
    248
    0
    0
    het kan zeker een tandje zijn, mijn schoonzus kreeg een zoontje, hij had met zijn geboorte al 1 tandje, dus alles is mogelijk
    ik weet helaas niet wat het beste werkt bij die kleintjes
    mijn kinderen kregen pas na hun eerste verjaardag het eerste tandje
    misschien zo'n ijsbijtring?

6. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    kan inderdaad een tandje zijn, maar houd er rekening mee dat het best nog wel een tijdje kan duren voor de tand inderdaad ook echt door is.

hier dacht ik er met 3 maanden ook aan, maar het heeft zeker nog 3 maanden geduurd voor die tand ook echt helemaal door was, maar weet zeker dat het echt van dat tandje afkwam, want vanaf het moment dat die echt doorwas was het over, en daarna kwamen de andere in rap tempo erachteraan ;)

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Dus 'n warme rode wang kan 'n teken zijn van 'n tandje?

Demi had namelijk al heel de avond 1 rode wang, ook warm en was 'n beetje huilerig.. maar ze was ook erg moe, dus denk dat dat 't was, maar ik wist niet dat 'n rode wang een teken daarvan kon zijn?

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vermoed dat het hier ook raak is.. geen rode wangen, maar wel zure luiers, en ze wordt ook met de dag huileriger. Huilt af en toe in haar slaap, ze drinkt haar flessen slecht leeg en stopt liever haar vingers in haar mond dan dat ze eet. Verder lacht ze het ene moment en het volgende ligt ze ineens te krijsen.
    Zo zielig.... *zucht*
    Ik voel overigens ook wel wat in haar mondje. Ik gebruik nu chamodent (geloof ik) druppels, maar misschien was het toch handiger geweest om iets te hebben dat je op de plek kan smeren. Ze vind dit in elk geval, érg vies...

9. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Hier ook al symptomen van aankomend tandje sinds 3de maand, maar... nog steeds niets :). Kan dus nog even duren hoor, maar het kan er zeker al mee te maken hebben.

Share This Page