Eerste verjaardag tips??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mosa, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Hallo,

10 september is word mijn dochtertje 1 jaar. En ik wil dit graag leuk aanpakken maar ik ben een beetje inspiratieloos :D

Hebben jullie misschien tips voor mij om dit zo leuk mogelijk aan te pakken? ;):p

2. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar houdt jullie dochtertje van? Hier van vlinders, dus een vlinder thema gemaakt.

Ook is ze gek op de kleur groen, dus daarmee een beetje gecombineerd.

Heliumballonnen bestellen in de letters van haar naam of een grote nr 1?

Een leuke taart met haar lievelingstekenfilm/dier etc bestellen.

Laat je vooral inspireren door je kindje :) Het is haar feestje ;) :D

Veel plezier alvast met het organiseren!

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik lees even mee hier vieren we het 15 augustus... Ben ook totaal inspiratie loos...

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hier volgende week. Wij versieren de tuin leuk geven het van 15-19 uur en iedereen is welkom om mee te eten Chinees. Ik wil er ook iets leuks van maken maar ze krijgen er zelf weinig van mee dus ik zal niet al je energie steken in thema's oid. Gewoon een lekkere taart leuk versierd en een leuke uitnodiging. Maar dat is natuurlijk ook maar gewoon mijn mening😉

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik hou niet zo van thema's. Wij hadden gewoon mooie nieuwe feestvlaggetjes door de hele kamer, ze mocht voor het eerst een heel stuk eigen taart (we hadden geoefend met kaarsje uitblazen maar dat weigerde ze met al het bezoek erbij), en na de cadeautjes zijn we naar speel/wandelpark gegaan incl rondje park in 'haar' favoriete treintje.

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Bij ons is alles roze over 3 weken. De bordjes versiering enz. Wij leggen denk ik lekker sateetjes op de bbq, gehaktballetje en wat salades en broodjes met lekkere dingen en natuurlijk taart.

7. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik lees even mee. Nog minder dan 2 maanden dan is mijn kleine meisje ook al aan de beurt.
    Enige wat ik nu weet is dat ik voor haar een mooie taart ga maken (maak zelf fondanttaarten) maar welk thema oid, nog geen idee.
    Hoe doen jullie het verder met mensen uitnodigen? We hebben een behoorlijk betrokken familie. Vooral van ml kant maar als die allemaal komen dan zitten we al op 30-35 personen (ooms, tantes, neefjes, nichtjes). Daar komen dan nog de vrienden bij en natuurlijk wat van mijn familie... Zal al snel op 50-60 man zitten en dat is ook weer zo overdreven...
    Hou verder van koken en bakken dus denk wel dat ik 2 dagen in de keuken zal staan voor lekkere hapjes etc. En nog een kado voor onze kleine meid. Mensen beginnen er ook al naar te vragen dus dat wordt ook nog iets om goed over na te denken.

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    wij hebben de 1e verjaardag gevierd met mensen met wie ons zoontje ook een band had. opa en oma, onze broers en zussen, zijn ooms en tantes dus en nog wat goede vrienden die hij ook echt kende. meer niet. Hij werd nog maar 1 en krijgt er weinig van mee dus onzin om er 30 man bij uit te nodigen

hij kreeg een eigen slagroom taartje om mee te knoeien en op te eten

9. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Dat is bij ons een beetje lastig. Onze vrienden ziet ze veel en vooral de familie van mijn man ook. Zijn oma leeft nog en veel ooms/tantes/neefjes/nichtjes zien we (en zij zeker) minimaal 1x per week. Dan wordt het al selectief binnen gezinnen... maar nog maar goed met ml over hebben.

10. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat leuk! onze dochter is ook op de 15e aug. geboren. Alleen word zij dit jaar 2!:D Geniet er van, 1e verjaardag is zo speciaal!

11. Jume

Jume Lid

10 jul 2015
    18
    0
    0
    Tip: heel ongezellig misschien maar een eindtijd op de uitnodiging! Zo heb je nog even rust voor het slapen gaan. Anders duurt het "feest" de hele nacht 😉

12. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Mijn zoon wordt in sept ook 1 maar een thema zou ik niet doen. Ik kan bij hem nu nog niet zien wat hij leuk vindt en denk dat het hem totaal ontgaat. Gewoon leuk versieren met slingers die we al hebben, mooie taart laten maken en verder geen poespas.
    Ook qua bezoek niet teveel gedoe. Opa's oma's ooms en tantes zijn er die dag gewoon bij. Overige vrienden doen we op een ander moment.
    Ik heb laatst ook een topic geopend over het geven van kados. Erg lastig.
    Iemand hier een idee wat een fijne site is voor een online verlanglijstje? 1 waarbij je als lezer je niet hoeft te registreren?

13. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Lijstje.nl

Deel Deze Pagina