1e verjaardag, wat te geven?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Umm Asmae, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

25 mei 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    Onze dochter wordt 22 feb 1 JAAR:D
    Maar ik zou niet weten wat ik voor haar moet halen:$!!!!!!!!

van me ouders krijgt ze een ballenbak.
    we zjn niet van de kinder iphones en tablets enz. op z'n jonge leeftijd :p

iemand iedeetjes?

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ze krijgt van ons speelhoek. Tafeltje magneetbord krijtbord manden voor speelgoed etc
    Vriendlief is timmerman hihi

3. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Van ons mocht hij een dag thuisblijven van het kinderdagverblijf. Hij is het liefst thuis en snapt het fenomeen 'cadeau' toch niet. Bovendien heeft hij alles wat zijn hartje begeert :)

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier krijgt ze van ons een autostoel (lekker praktisch), een hippy-skippy koe, een trompetje en een paar voorleesboekjes. Van mijn ouders krijgt ze veel boekjes (lekker haar boekenkastje vullen!). En van mijn schoonzus en schoonouders waarschijnlijk houten puzzels en een lappenpopje.

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hier heeft hij van ons alles van vtech toet toet auto's gehad, hij heeft er geen besef van gehad en heb zelf al zijn kadootjes uitgepakt, hij speelt liever met de kastdeurtjes.;)

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Echt he die speelhoek vind ik vooral zelf praktisch en leuk haha!

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    #7 Anne09, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    Mijn zoon kreeg voor zijn eerste verjaardag de boerderij van little people en duplo. Beiden zijn een groot succes. Vooral met de little people boerderij was een succes en hij speelt er elke dag wel mee. Ook erg leerzaam want hij zegt inmiddels ook al "boeee" als hij het koetje ziet.

Van mijn ouders kreeg hij een autostoel, erg handig en praktisch.

8. juf85

juf85 Niet meer actief

Boekjes, duplo, houten puzzels, misschien zo'n leuke houten kinderwagen?, loopfietsje pukylino is hier ook een succes

9. Bri

Bri Niet meer actief

Onze oudste kreeg de boerderij van Little People, en verder weet ik het niet meer.
    Onze jongste kreeg een houten loop-bakfiets. Dat vind ik echt een enorme aanrader, ze speelt er nog steeds graag mee. Het is een loopfiets, poppenwagen en winkelkar in een. En in het begin kon ze er zelf in zitten, ging haar broer met haar rondrijden.

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hebben 1 kado voor haar met geluiden maar ook kralen, ze kan er helemaal rondom mee spelen. We hebben bewust niet teveel gedaan want er komt meer als genoeg visite dus ze word verwend genoeg.

11. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

25 mei 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    dank jullie voor jullie berichtjes, ben heel wat wijzer geworden! denk aan een poppenwagen/loopwagentje., pop houtenpuzzeltje enz.
    boekjes maakt ze kapot en eet ze op :S hahah

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Boekjes lezen we hier ook alleen samen, anders worden ze opgegeten inderdaad.

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Wij willen d'r een mooie ketting geven, die we dan voor d'r bewaren en als ze oud genoeg is kan ze die dragen.

En nog wat klein spul zodat ze wat uit te pakken heeft.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oudste kreeg een puky loopauto. De jongste straks denk ik de Little People boerderij.
    Houten poppenwagen was hier ook een succes en een pop.
    De jongste krijgt met haar 1e ook een pop.

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier een boerderij (eigen merk intertoys) gegeven. Ook de houten puzzel (hema heeft leuke) is een succes. Heb ook klei gevraagd, ze zit graag met haar handen ergens in.

16. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    In ieder geval zo'n serviesset van Mepal met Dick Bruna dieren :)
    (plat bord, schaaltje, beker, plastic glas en besteksetje)
    Haar broer heeft voor zn eerste verjaardag die met de boerderijdieren gekregen, en meisje krijgt de dierentuinset.

17. MamaFay

MamaFay Actief lid

9 apr 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij wilden geen berg speelgoed, dus van ons krijgt ze een driewieler, schoonouders een fietsstoel, ouders een buggy en dan nog paar kleine dingen. De dingen die je toch nog moet hebben kosten geld genoeg dus dit scheelt alweer in pappa en mamma's beurs.

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier heeft onze de zoon een smartrike gehad. Een 3wieler die wij nu nog duwen (vind hij super om daarmee hond uit te gaan laten,boodschappen of naar de eendjes) later kan hij er uiteindelijk zelf op fietsen. Super leuk ding! Stuurt ook super makkelijk ik vind het leuk om met dat fietsje op pad te gaan samen. Hij zit zo veel meer als in de buggy!

Toet toet heeft hij van oma gekregen (de garage en 4 auto's) rotonde en wegdelen. Met de garage en de auto's speelt hij volop, de uitbreidingen heb ik nog even boven laten staan.

Loopmotor van andere oma, gewoon een klassiek loopfietsje maar dan in de motor variant.. Staat ook nog boven, hij loopt nog niet en is nog net te klein.

19. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier krijgt ze morgen een driewieler.
    En we gaan volgende maand naar de musical van woezel en pip.

20. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Hier waren een houten loopwagen en een houten poppenwagen een groot succes!!

Deel Deze Pagina