1e verjaardag, wat te geven?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Umm Asmae, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Zo,n schelp zandbak vast voor de zomer. En een houten loop auto

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Agos..

Wij hebben een beschilderde speelgoedkist gegeven met zijn naam erop. De jongste krijgt dat straks ook

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    we hebben het keukentje gegeven van ikea.van dr peetoom een houten poppenwagen.van dr tante een pop,van opa en oma een schommel,andere opa en oma bad speeltje,van een oom en tante hello kitty laptop en nog wat kleine dingen als houten puzzels boekjes

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    een hello kitty laptop?? haha geweldig, ik ga een googlen. dat dat bestaat zeg :D

5. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ja ik zit ook al met wat moet ik hem geven?! of wat moet ik vragen aan andere mensen!
    We hebben een paar weken geleden een autostoel gekocht. Daar zit hij nog niet in.. dus heb zo iets van: geven dat wel :)
    maar ja wat zijn nou leuke dignen voor zijn ontwikkeling?!

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook zo moeilijk! Ik wil graag iets leuks geven waarmee ze lang kan spelen! Waarschijnlijk wordt het hier een schildpadzandbak die ik eerst binnen wil neerzetten met wat ballen erin (klimmen vind ze erg leuk)..... En klei ga ik ook eens kijken vind ik ook erg leuk. Maar kan dat al wel? Ze stopt wel alles is de mond hmmm.......

Ik heb er zo zin in! De kaarten zijn al verstuurd :) 9 februari is het feestje

7. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Hier de toet toet serie gegeven en duplo van de opa's en oma's. Verdere visite komt dit weekend. Hebben nog een loopauto en verf/klei spulletjes gevraagd. Vind het ook erg lastig, wat te geven en wat te vragen...

8. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    baby's eerste laptop van hello kitty.kunnen ze vormen en kleuren leren,speelt muziekjes en je kan de namen leren van de figuren van hello kitty ze vindt hem erg leuk.laat nu onze laptop een beetje met rust.

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Je dochter is precies even oud als mijn zoontje :)

Toen mijn petekind 1 werd hebben we haar zo'n driewieler gegeven met zo'n duwstang. Zoonlief heeft deze met kerst gekregen. Voor beide een daverend succes!
    Onze zoon krijgt van ons de toettoet autogarage :)

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Klei werd hier pas na 2 jaar een succes, eigenlijk meer rond 2,5. Daarvoor stak ze het nog in haar mond.

Duplo kreeg ze hier ook met haar 1e, rond 1,5 begon ze blokjes te bouwen en nu gerichter dingen te maken.

Leuke dingen waren hier ook cd's met kinderliedjes, dvd nijntje, boekje met dierengeluiden, vormenstoof, etc.

11. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Hier mijn eerste babyborn pop, een little people jungle auto, en wat boekjes.
    Bijna alweer een jaar geleden, tweede verjaardag is al in zicht. Nu krijgt ze duplo en een keukentje, dat heeft sinds een maand of twee haar interesse.

12. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik heb hier toevallig deze week voor het eerst met klei samen gespeeld. Dus dat is voor een 1ste verjaardag nog wel wat vroeg. Mijn dochter had nu nog de neiging om het in de mond te stoppen, maar je kan haar nu goed uitleggen dat dat niet kan.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Wij hebben een wheelybug (de tijger) gegeven en daar is hij helemaal weg van. In het begin zat hij hem vooral te aaien en kusjes te geven en inmiddels sjeest hij er op door de kamer.

Verder is ons zoontje verzot op Little people en Duplo (vooral de grote dierentuin) kun je ook niet fout mee gaan, denk ik.

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoontje heeft bergen speelgoed, maar zijn favorieten zijn toch wel de houten blokken, zijn pop-up rups en zijn trommel.

Little people wordt gewaardeerd vanwege de geluidjes, duplo omdat je er goed mee kan gooien, maar hij heeft wel meer speelgoed wat dat kan.

Echt favoriet zijn hier de houten onderzettertjes...

15. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier zo'n driewieler fiets gegegeven met een duwstang. vond ie prachtig. van opa en oma een (kliene) glijbaan waar hij nu volop van af wil. van de andere opa en oma een zandbak maar die hebben we nog eff niet gebruikt, vond hem daar nog iets te klein voor. van het voorjaar gaan we het proberen. Voor de rest is speelgoed wat geluid maakt hier erg in trek.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Een hobbelschaap! Grote hit hier hihi

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ons meisje krijgt de hip hop zebra, een dvd, boekjes en wat speelgoed..

We zaten ook te denken aan een speelgoedkist, miss ook een leuk idee!

18. p1982

p1982 Niet meer actief

dochter krijgt duplo kleding tafel stoeltje nijntje verstoppertje

19. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Groot succes zijn hier een loopauto met activiteiten en klep waar je spulletjes in kunt doen en een houten poppenwagen met baby born 1+ pop.
    Verder vindt ze de poppetjes en diertjes van Playmobile en Little People en Lego Duplo leuk, ook blokken en auto's.
    Het liefst duwt en versleept ze grote voorwerpen, grote lol heeft ze dan.

20. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets van little people...erg leuk spul. Mijn kleine meid wordt ook bijna 1 en speelt er al veel mee.

Deel Deze Pagina