leuke baby/dreumes app???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke00, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wie weet er nu een echte leuke app voor een dreumes??
    Die dan ook nog nederlandstalig is...

2. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Ons zoontje is gek van "baby's eerste spelletjes" van generation5. Hierbij zijn er 5 spelletjes die ze kunnen doen. Nederlands gesproken.
    Ik lees mee voor andere tips! Al zegt hij de laatste tijd wel verdacht vaak "mij i-pad!"....en krijg ik dat ding niet meer te pakken, hahaha!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn man heeft een app met dieren op zijn iPhone die een grote hit was/is. 5 dierenwerelden: stad, boerderij, oerwoud, zee.... en nog 1 of 2. In iedere wereld een heleboel dieren, die ook een geluid maken. Bijv. boerderij: ezel, kip, paard, koe, varken, etc.
    'k Weet alleen niet hoe hij heet, maar hij is erg leuk.

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Misschien is je dreumes er al te oud voor maar hier een een hit babyrattle. Echt een rammelaar met meerdere schermen(je hebt twee verschillende soorten namelijk). Hij kon deze al vanaf 6 maand zelf :D

En my baby piano of drumstel. Gewoon lekker muziek maken op je telefoon. Kan voor sommige momenten best even handig zijn.

Maar ik lees graag mee naar nieuwe, want hij word voor deze langzaam te oud

5. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Babyrattle ken ik al. Die vind mijn zoontje inderdaad leuk. Maar als ik een andere app installeer, zijn die of niet zo leuk of in het Engels... Vandaar maar eens kijken of er hier nog ideeeen zijn.

6. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Voor de iPhone heb je Egg! (met uitroepteken). Bedrieglijk eenvoudig, maar super leuk voor de alllerkleinsten. Je hebt een ei en daar moet je met je vingertje net zo lang op tikken tot er een beestje uitkomt. En dan opnieuw en opnieuw en opnieuw. Mijn meisje vindt het super. Ik help altijd een beetje met tikken, omdat het anders te lang duurt.

7. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Koedoetboe is hier wel een succes, dierengeluiden met plaatjes. Het irritante muziekje kan uit, ook fijn!

8. Friezin28

Friezin28 Lid

8 mei 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderkijkbuis
    Soundtoch
    Duplo Jams
    Match it up

Voor de rest ben ik voor mijn mannetje van 2,5 ook nog zoekende voor op de tablet. Ik vind veelal Engelse apps. Een beetje educatiefs zou ook wel fijn zijn.

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Voor mijn zoontje heb ik onder andere de volgende apps
    - Soundtouch (ned. gesproken)
    - Woezel en Pip
    - Bumba
    - Bobo

Bovenstaande zijn echt zijn favorieten, en hij vindt het overigens ook geweldig om de foto's en filmpjes te bekijken die ik op mijn telefoon heb staan.

10. Seheira

Seheira Actief lid

30 mrt 2011
    216
    0
    0
    Mijn dochter (2) is helemaal gek op de app van zappelin, hier kan ze van alles: filmpjes, muziek, spelletjes etc.
    Verder vindt ze de kinderkijkbuis erg leuk. Talking tom en de spellen van wombi (ik geloof dat het zo heet), hier kan ze bijvoorbeeld memory spelen, en je ziet verschillende voorwerpen en dan moet zij kiezen welke er niet tussen past. Soms nog beetje moeilijk maar als we er samen voor gaan zitten is het wel erg leerzaam.

Deel Deze Pagina