Wij zitten met een dillema Ons zoontje heeft verborgen reflux (gehad) Zit niet meer aan de medicatie (ongeveer 4 maanden)en gaat eigelijk best heel erg goed. Maar soms zoals vanavond heeft hij ineens een zuuraanval (denken wij) en is dan moeilijk tot niet te troosten Weet iemand of er iets aan te doen is om zo'n aanval te verminderen op dat moment?
Nou mischien. Ik weet het niet zeker maar hier heb ik na de bevalling verschrikkelijk last gehad van mijn maag echt zoveel pijn dat ik dacht dat ik dood ging. Nu vermoed ik dat het uiteindelijk met mijn maag te maken had. En als ik de klachten van reflux begrijp is dit ook met de maag in verband. Dus mischien dat dit ook bij jou helpt? Ik legde een warme kruik op mijn borst, ongeveer tussen de ribben. Of ik nam een bad, en dan zo heet als ik maar kon verdragen. Dit ontspande de spieren die verkrampten. Mischien heb je er wat aan, het is in elk geval beter als niets he? Sucses meid, en ik hoop dat iemand nog met een echt passende oplossing voor je komt Liefs Janna