Het duurt nog acht weken, maar ik ben er wel al mee bezig Ik zit meer te denken van hoelaat tot hoelaat. De slaapjes van D. zijn nog zo wisselend, vaak twee keer per dag, soms nog drie keer! Hoe hebben jullie dit gedaan? En nog leuke cadeautips?
Wij vieren het van 10.00 tot 17.00 in de hoop dat mensen dan wat verspreid komen. Ik ga mijn zoon gewoon naar bed brengen als hij moe is... We zullen zien of dit lukt, maar 1 dagje slecht slapen vind ik niet zo erg. Wij hebben deze cadeau ideeën: Kruiptunnel van de Ikea, little people, knikker giraf (google ), dik waskrijt, boekjes met flappen, dvd van tik tak, hobbelpaard(krijgt hij van ons), speeltent, Springkoe.
Ik lees ff mee Bij ons duurt t nog 10 weken. Hier ook nog twee slaapjes ... Dus denk dat we het van 3 tot 6 houden ofzo. Ligt ze nog in bed... Dan wacht de visite maar hoor Over kados weet ik echtttt niks... Zal me er eens in verdiepen! Kruiptunnel lijkt me wel een heel leuk kado!!
Wij doen het tussen 12.00 en 18.00, tussendoor gaat de kleine gewoon naar bed. Wij geven hem een wheelybug. Andere dingen die we hebben overwogen, of aan anderen hebben gevraagd: Little People Zandbak Schommel Houten muziekinstrumenten Duplo Boekjes Kleertjes Smart trike
Op de uitnodiging van ons draakie staan vanaf 3 uur, zodat ze nog even kan slapen. Vaak ik ze later wakker dan 3 uur maar dan wacht de visite maar even met cadeautjes geven. Soms doet ze rond 6 uur ook nog even een klein tukkie. Wij hebben aansluitend op haar verjaardag ook de verjaardag van mijn man dus iedereen kan blijven hangen tot zo laat ze zelf willen. We doen er dan ook een bbq bij Hier staat op haat lijstje: Duplo (winnie de pooh) Tafeltje en stoeltjes Duw/loop autootje Voorleesboek Sprookjesboom Speelhuisje voor in de tuin Zandbak schelp Zandspeeltjes Boekjes Speelgoedjes met geluidjes
onze zoon is 13 augus jarig maar hou ze verjaardag van 12 uur tot 4 uur ook ivm met het avond eten wil dat die dat gewoon optijd krijg...
Hoi hier ook over 8 weken Die van mij slaapt tussen 11.30 en 14.30 dus ze komen maar vanaf 14.00 uur en als hij slaapt dan slaapt hij en heeft de visite effe pech . Wij hebben een meegroei driewieler voor hem gekocht - speelhuisje of tent - glijbaantje - xylofoon - ballenbak (kleintje) kan ook als zwembadje gebruikt worden
Wij vieren het vrijdag van 10 tot 11.30 en van 15 tot 16.30 helemaal afgestemd op haar rustmomenten. Die ze dan ook hard nodig zal hebben die dag!!! Ik heb gevraagd: houten puzzel, leuke bal, badspeelgoed, little people.
Mijn dochter sliep ook heel wisselend nog dus ik kon niet uitgaan van haar slaapjes. Omdat er ook best veel visite zou komen heb ik het vanaf 11.00 gedaan zodat ze een beetje verspreid konden komen. Toevallig heeft ze s'ochtends nog even geslapen en werd precies om 11.00 wakker. Had besloten als ze moe zou worden ze gewoon naar bed zou gaan, maar dat ging ze echt niet doen Veels te gezellig haha. Verder had ik op www.gratisverlanglijstje.nl een verlanglijstje gemaakt met wat kado's. Onder andere van Little People, en de roze collectie met dingen van Fisher Price (pinknick mandje, roze tasje, theesetje etc..)
Wij hebben uitnodigingen gestuurd met 2 mogelijkheden. Tussen 10 en 12 en 's middags tussen 14 en 17. En het verzoek of mensen willen mailen als ze komen en hoe laat. Zo konden we het een beetje sturen. 's Ochtends kwamen er wat mensen en als de kleine jarige alle drukte zat was ging hij lekker naar bedje en was hij 's middags weer opgeladen voor de tweede lading! Maar dat kan natuurlijk alleen bij 1 slaapje kinderen. En wij zijn 'gezegend' met 2 kinderen die bijzonder weinig slaap nodig hebben (pffffffff)