Mijn dochter wordt over een tijdje 1 jaar. Groot feest natuurlijk. Ben een cadeau aan het verzinnen maar kom er niet echt uit. Alles wat ik verzin is ze nog te klein voor Iemand ideeën?
Wij hadden een loopwagen gekocht (zo 1 waar ze achter kan lopen), en m'n schoonouders kochten een driewieler met duwstang. Onze jongste kreeg oa een Elefun en een toet toet autogarage voor haar 1e verjaardag.
Poppenwagen met pop, Loopauto, Zandbak/Zand-watertafel, Babyschommel, Little People, Duplo, Muziekinstrumentjes
Little People boerderij, Wheelybug (dochter heeft de muis), leesboekjes, blokken, Nijntje serviesje, driewieler.
Wheelybug! Zo leuk, mijn zoontje is er dol op (wij hebben de tijger). Andere succesnummers: Duplo Little people De Hema blokkentrein Boekjes Babyschommel
Wij kopen de toet toet autogarage waarschijnlijk, we hebben wel een jongetje, maar hoor dat veel meisjes dit ook leuk vinden. Van zijn opa en oma krijgt hij een driewieler met duwstang. Van zijn ene oom een basketbalnet, die je leert tellen als je de bal er door gooit of zo haha. De rest is nog een verassing.. maar ik heb altijd zoiets dat je beter iets kunt kopen waar ze later nog mee kunnen spelen dan dat je spul koopt wat ze na een maand niet meer leuk vinden omdat ze er juist te oud voor zijn
Hier staan op het lijstje (wat ze niet alleen van ons krijgt...) Keukentje Ikea +toebehoren Skippy koe Theeservies Fischer price Wheelybug lijkt me ook erg leuk! Er schijnt ook meisjes duplo te zijn (Maar wat ze ook krijgen, de simpelste dingen zijn meestal het leukst... Zo is mijn dochter al een week zoet met een emmertje/schepje set van de action!)
Ons meisje is afgelopen vrijdag 1 geworden, ze heeft vanalles gekregen.. Driewieler met duwstang. Zandbak (zo'n blauwe schelp) Een schommel. Duplo Duwkarretje Pop Het is echt super leuk zo'n eerste verjaardag. Dus ga er vooral van genieten. En maak heel veel foto's want dan heb je een aandenken voor later
Op het verlanglijstje van mijn dochter staat: Poppenhuis Little People Puky loopfietsje Scratch ballenbaan Badspeeltjes Nijntje speelt verstoppertje
Bedankt voor de reacties! Had ook al een keukentje, poppenwagen, bedacht maar dacht dat ze dan nog te jong zou zijn. Maar dan ga ik toch maar eens shoppen! Heb een mooie lente/zomer besteld dus de 1e verjaardag moet goed komen.