Hallo allemaal! Onze jongen wordt over 2 weken 1 jaar Nu wil ik speciaal voor de taart ( fototaart van de Hema ) een verjaardagsfoto maken zeg maar .. Ballonnen enzo.. Wie heeft leuke ideetjes over hoe ik dat kan doen?? Want als ik een paar ballonnen naast hem neerleg mag ik hopen dat ik 1 scherpe er tussen heb zitten hahahaha. Ben benieuwd !!!!
Een opblaas1 erbij en een opblaashoera (xenos volgens mij). Ons meisje stond toen al goed, dus wij hadden de hoera bij haar beentjes gezet, de 1 naast haar en een ballon in haar handen. Die stopte ze (natuurlijk) in haar mond, waardoor het op de foto net leek of ze de ballon echt opblaast! Bij zoonlief hadden we gewoon een foto waarop hij heel schattig keek.
Voor mn zoontjes eerste verjaardagstaart, had ik een hele fotocolage gemaakt. In midden een foto waarhij pas geboren is en daarom heen telkens een foto waar hij weer een maandje ouder is! Iedereen vond erg leuk, maar moeilijk om te snijden en op te eten haha
Ik had een hele zak ballonnen opgeblazen en die in een hoekje in de kamer gelegd hem daartussen en maar foto,s schieten, uiteindelijk zaten er echt hele leuke tussen en was het nog moeilijk om te kiezen.
Bij Xenos houten letters halen met de tekst ONE. Deze had ik op de bank gezet, hem eruit en ballonnen eromheen. Heel leuk geworden.
Hier een slinger vlaggetjes over de bank gedrapeerd en mn meisje ermee laten spelen. De leukste foto was dat ze de vlaggetjes iets omhoog hield met een prethoofd!!
Soort collage maken. Ook leuk via picjokes op internet Zoek naar 'verjaardag', heb je een plaatje met balonnen en kun je drie fotoos uploaden. Daarna t plaajtje downloaden en klaar!