We hebben nog even maar zijn totaal inspiratieloos. Wat hebben jullie jullie kleintjes gegeven met hun 1e verjaardag?
Hier zijn laatst wat topics over geopend mss dat je daar wat inspiratie op kan doen. Onze dochter krijgt een speelhuis voor buiten, en iets van vtech zoefzoef of little people
Ja zijn meerdere topics over. Hier kreeg ze van ons : Een ballentent en zoefzoef boomhuis Van 't bezoek : Schommel voor buiten, bon voor 1ste schoentjes, piano little tikes, zachte babypop, kleertjes en een loopauto.
Voor jongens: Duplo Zoef zoef dieren enz Toet toet auto's enz Loopauto Werkbank Meisjes: Duplo Keukentje Zoef zoef dieren enz Pop Loopauto Boekjes, puzzels, kleding, een bon voor de eerste schoentjes, buitenspeelgoed zoals huisje, glijbaan, water/zandtafel. Wij wilde een loopfiets geven maar die had ik al gewonnen en moet zeggen dat hij er natuurlijk nog niks mee doet.
Loopfietsje Wheelybug Keukentje Pop en wagen Schommel Zandbak Zoefzoef dieren Speelhuisje Verf Puzzels
Bedankt voor de ideeën! Loopauto hebben we, loopfiets ook, poppenwagen ook. Twijfel nu voor een 3wieler met verkleinoptie en duwstang of toch duplo.
Mijn zoontje krijgt als hij 1 word van ons en familie: Toet toet garage Toet toet ambulance Toet toet brandweer auto Toet toet brandweerkazerne En losse toet toet autootjes Voor de rest alvast wat shirts voor de zomer!
Net de verjaardag van onze dreumes achter de rug. Wij hebben een ballebak gegeven, en ballen gevraagd. Verder hebben we een soort knikkerbaan gekregen, maar dan met autootjes, hamertje tik van de ikea en van Fisherprice. beide goed bruikbaar. Duplo, boek het aanzien van 2015, een garage van de ikea met twee autos leuke dingen waar onze man veel aan zal hebben.
Mijn meisje heeft zoef zoef dieren gekregen en duplo ze is erg super veel mee aan het spelen. Ook heeft ze een loop fiets van puky met 4 wielen. Ze kan nog nietlopen maar dasr gat ze de hele kamer mee rond!
Waar heb je de tamboerijn gekocht als ik vragen mag? Zl had er een van Sint maar is stuk gegaan... was van hema maar die heeft hem niet meer helaas, was groot succes tot ie stuk ging