Hoe hebben jullie dit allemaal georganiseerd? Hebben jullie uitnodigingen verstuurd of gewoon persoonlijk iedereen uitgenodigd? Ik wil er gewoon een super feestje van maken voor demi, maar weet niet goed waar ik moet beginnen haha.. Ik heb nog 4 weken dus volgens mij word het tijd om het eens te gaan regelen nu.. Wij willen graag een fietsje met duwstang voor haar kopen en ik heb al een mooie gezien , maar hebben jullie ook nog meer leuke cadeau ideetjes? En de taart? Bestellen? en waar dan? Alle leuke en handige ideeen zijn welkom!
Je kan bij de bakker vaak hele mooie taarten bestellen met leuke dingetjes erop. Vaak hebben ze wel een voorbeelden boek.
ben er zelf ook net mee bezig! ik wil een taart van de hema bestellen (met foto!) en dan nog iets lekkers regelen voor ons kereltje zelf (heeft koemelkeiwitallergie, mag dus helaas geen taart met slagroom..........) en was net bezig met t maken van de uitnodigingen op fotokaart.nl wij willen een klein, maar groots feest geven! wij nodigen alleen de opa's en oma's en onze broers en zussen met aanhang uit. lijkt me druk genoeg voor ons kereltje. ik heb al een slinger besteld met Hoera Sef is jarig en een slabber laten borduren, ook met hoera ik ben jarig (dan staat ie straks op alle taart-foto's met een leuke slabber op!) wij willen een loopauto kopen (zie ander onderwerp!) heb er echt onwijs veel zin in, hopelijk gaat t ook allemaal een beetje zoals mama hoopt/plant
Ik heb uitnodigingen verstuurd. Op de kaart staat dat ze vanaf 12 uur welkom zijn. Dan zijn ze ook weer vroeg weg moet natuurlijk wel een kinderverjaardag blijven en geen zuipfeest. De taart ga ik bij de bakker bestellen..morgen toch maar eens langs gaan Luca krijgt een eigen taartje waarmee hij lekker mag knoeien. Ik heb ook een slinger laten maken met : Hoera Luca is jarig. Wij hebben voor Luca een tractor gekocht...daar heeft hij nu nog niet zo veel aan, maar papa wil graag een tractor geven Voor alle mama's (en papa's en kindjes zelf natuurlijk) van bijna jarige kindjes...alvast een hele fijne dag gewenst.
ik heb uitnodigingen gemaakt via de trekpleister we hebben alleen goede vrienden en opa en oma's en tante's en oom's uitgenodigt en de tart hebben we op maat laten maken bij de hema ( online, taart met een tekst en een foto) en ik heb voor de kinderen die er waren een klein zakje gemaakt wat ze meekregen naar huis daar had ik in gedaan jip& janneke rozijnen met yoghurt ontbijtkoekje een danoontje en een klein boekje hele fijne verjaardag en een leuke voorbereiding wij hebben zelf een bulldozer loopwagentje gegeven
hallo, Wij hebben uitnodingen verstuurd. Taart bestellen wij met foto bij de hema. Slingers ballonen ook al binnen. Cadeautjes zijn: fiets met duwstang Ondergoed cars en pyama ervan. Wij geven aan de kids zakje met snoep na afloop. Veel plezier met de voorbereiding. GR jessica