beente tussen spijlen..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by knorretje21, May 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hallo allemaal,

nou slaapt Alsyia hier met dit warme weer niet meer in een slaapzak,
    alleen nu een probleem als ze wakker is gaat ze altijd staan.
    Nu gaat ze alleen ook met haar knietje tussen de spijlen zitten, en zit ze ook echt vast en moet ik zelfs met kracht terug trekken. Ze heeft nog al spekbeentjes ;) dus vandaar.

Wie heeft er een idee hoe ik dit tegen kan gaan. Vind het erg zielig namelijk.

bedankt alvast

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ik heb mijn zoontje gistermiddag zonder slaapzakje naar bed gedaan want het was zo warm op zijn kamer maar indd hij schreeuwde het ineens uit want zijn been zat vast tussen de spijlen
    dus vanaf nu doen we toch weer een heel dun zomerslaapzakje aan en alleen een romper eronder

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik zit er ook aan te denken maar ze ligt gewoon te zweten in de dunste slaapzak die ik heb gevonden en alleen een romper. Op haar slaapkamer is het al rond de 30 graden. Dus niet normaal meer.

Maar het gaat afkoelen dus dan de slaapzak weer aan.

Maar iemand anders nog tips voor als het straks weer wamer word?

bedankt in ieder geval alvast :)

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ja dat is vervelend die van mij heeft het niet gauw warm zijn kamer is nu 28 graden maar hij zweet niet en heeft geen rood hoofd

5. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik heb precies hetzelfde probleem met amy. van de week lag ze op haar buik mnet haar benen (die wat fors zijn) vast in de spijlen, dus toch maar weer de slaapzak aan.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja inderdaad is zoals ik lees de enige oplossing.
    De slaapzak weer aan, en dan maar in de v erte een ventilator aan zodat ze wat kan afkoelen.
    Want kwam vandaag boven en onze lange boef tilde bijna haar ene been over de rand heen, dus ik ben veprlicht weer de slaapzak aan te doen. Tenzij er nog meer tips komen natuurlijk :)

7. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    misschien zou je aan een laken lusjes kunnen maken zodat je een lakentje voor de spijlen spant aan de binnenzijde. Dan is het toch lekker luchtig en kan ze met haar beentjes niet tussen de spijlen.

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    hier hetzelfde heb een groot badlaken opgerold en met tape vastgezet en die langs de zijkanten gelegd helpt heel goed

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik zou ook gewoon het bedje "bekleden" als je een groot laken neemt kan je dat misschien wel vastzetten onder de pootjes van het bed, en anders kun je er misschien gewichtjes aanhangen voor een tafelkleed (dus over de rand, onder het matrasje door en over de andere rand en dan vastzetten, snappie m nog ?)

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    bednakt voor alle tips..

maar ik moet wel weer over op de slaapzak..
    watn wou dr gisteren gaan pakken deed ze haar ene beetje bina over de rand heen. Ze heeft behoorliijk lange benen dus het scheelt al niet veel meer of onze leninge meid kan haar been erover heen gooien.. Dus de slaapzak ligt alweer klaar..

Nogmaals bedankt allemaal

11. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Op Fenneke haar kamertje is het ook heel warm,te warm eigenlijk voor een slaapzakje.
    Maar hier ook het spijlen- en klimprobleem...
    Heb haar toch het slaapzakje aangetrokken,maar zonder romper dus alleen een luiertje.
    Werkt prima :thumup:

12. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Hier gaat weer of geen weer toch altijd een (dun) slaapzakkie aan, dus dan heb je dat probleem niet.

Fijn dat het weer wat afkoelt dan Natassie - dan is de slaapzak tenminste weer oké.

(stttt.... stiekem.... off topic... maud77; gaaf behang op de foto achter Fenneke. Hebben wij ook)

Groetjes Six

13. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Wij vlochten een handoek tussen de spijlen door. Dit mocht niet van de wijkverpleegkundige omdat ze daar met hun neusje in kunnen gaan liggen en dit ademt niet...
    Zoontje ligt nu ook in een slaapzak.

Share This Page