zoals de titel al zegt... mijn zoontje wordt over enkele maanden 1 jaar, en ik begin nu al te bedenken wat voor een feestje ik kan geven... wie heeft nog meer de 1e verjaardag van zijn kind gevierd en hoe is dat gegaan? ik zelf dacht aan de winnie de pooh thema.. misschien een clown erbij? of zo... ik ga mijn vrienden uitnodigen, en sommigen van hen hebben kinderen (wel ietjes ouder.. zo in de 3 a 5 jaar).. wat kan ik voor deze kinderen organiseren?
Hai, wij hebben een maand geleden ons zoontje zijn eerst verjaardag mogen vieren en we hebben de afmilie uitgenodigd van 15.30 uur tot 18 uur. De verdere dag was voor ons drietjes. Waarom maar zo'n kort feestje? Puur omdat hij anders teveel prikkels had gekregen en we er echt niet meer plezier van hadden gehad, wanneer hij dehalve nacht wakker had gelegen nadien. Wij hadden een Pieter Post taart, het hele huis versiert en verder geen poespas. Vooral ook omdat hij nog maar 1 jaar is en er toch niet veel van begrijpt. Wanneer hij twee word gaan we uiteraard meer uitpakken en houden we langer feest. Veel plezier met voorbereidingen en succes ermee, Groetjes, vonneg
Hier houden we Ruben zijn verjaardag op 6 april van 13.00 uur tot 16.00 uur. Er komt familie en vrienden van ons een man of 30 int totaal. We hebben alle versieringen in het Bumba thema maar verder geen gekke dingen, wordt denk ik te druk voor hem en hij begrijpt er nog niks van.
jij bent vroeg zeg ha ha!Wij vieren het in mei, lekker weer dus buiten wat hapjes met de familie, wat kadootjes en verder niets. Ik geloof niet dat ik haar een plezier zou doen met een clouwn ha ha...ze is zo eenkenning dat ze dan waarschijnlijk héél hard gaat huilen!
wij houden het rustig. Erik kan niet tegen teveel prikkels. Heb als thema van versieringen bumba en kabouter plop ( zijn 2 grote favorieten hihihi) Het feest is van half 1 tot half 3 Er komen alleen volwassenen en 1 kindje van 17 maanden en 1 van bijna 2 jaar. Dus daar hoef ik nog niks voor te organiseren Denk dat ze hun eigen wel vermaken met alles om hun heen
Ik heb het feestje voor noa's eerste verjaardag rustig gehouden. Er hingen ballonnen en slingers en er was een jip en janneke taartt. meer had ik niet gedaan. Voor zulke kleine kinderen is een hut vol mensen en alle aandacht een beetje teveel van het goede. Iedereen wil natuurlijk foto's maken, de kleine het kadootje laten uitpakken etc...Kortom veel teveel prikkels naar mijn idee. Het feestje was van 15.00 tot 17.00 en het was een ontzettende leuke dag. Het was voor haar wel heel erg indrukwekkend allemaal, ze keek haar ogen uit naar de slingers en ballonnen. Voor Noa was het op deze manier binnen haar grenzen en voor iedereen een superdag.
Wij gaan de 29e het feestje van Thyron vieren in een klein zaaltje met daarnaast een grote speeltuin voor de kids. Ik hoop alleen wel dat het mooi weer wordt want het zaaltje zelf is niet echt groot maar er is wel een grote buiten ruimte inc de speeltuin. Het thema van het feestje wordt Bumba. Het feest begint om 13.00 uur en eindigt om 17.30 zodat Thyron wel gewoon op tijd naar bed kan.