Effe snel een ego berichtje... Zonet telefoon gehad van het ziekenhuis... Bloedtest was positief.. Hcg 347 progesteron 90,5 De gyn was in gesprek maar gaat me straks bellen om verder afbreken spreken. Heb wel het gevoel dat m'n Hcg laag is maar bij ons dochter was het amper 47,9.. Dus probeer positief te zijn..
Mierelier, dank je... Heb net telefoon gehad.. De gyn zei dat het er zeer goed uit ziet. Mooie waardes. Blijven verder doen met utrogestan.. Donderdag nog eens bloed prikken en 9juni al eerste echo.. Hoe gaat het met jou?? Het wordt best ook spannend, hè...
Hey Lyzje, wat goed en wat een mooi bericht zo voor het weekend! Super! Gefeliciteerd!! (Nu durf ik het wel met volle overtuiging te zeggen ) Hier neemt de spanning toe.. onderaan pagina 4 heb ik geschreven wat ik nu allemaal voel en voel het vandaag nog steeds. Mn buik ploft bijna.. terwijl ik gewoon naar het toilet kan en niet meer eet dan normaal. Ik ga vandaag en morgen nog niet testen.. zondagochtend op zn vroegst. Dan zit ik 14 dpo en 11 dagen na tp.. zelfs mn man zit tussen hoop en vrees haha. Die hoor ik normaal niet zo erover. En op zich voel ik ook nog steeds een beetje rust ergens.. snap er niks van.
Mierelier, het wordt idd spannend voor jou... Chapeau dat je zo lang kan wachten met testen... Ben echt benieuwd naar zondag. Heb een goed gevoel
@Lyzje, dank je wel hihi, ja ik heb nu zoveel teleurstellingen achter de rug qua testen.. ik durf ook niet zo goed meer eigenlijk. En dat komt ook door de laatste tp voor deze.. toen had ik op dag 8 na tp licht positief getest, volgende dag iets donkerder en de dag erna weer lichter. Paar dagen erna ongi Ik denk dat ik deze dingetjes nog nooit eerder heb gevoeld. En tegelijkertijd denk ik; dit keer wel andere hormonen gebruikt qua stimulatie.. straks ligt het daaraan. Ik hoop dat jouw goeie gevoel hierover klopt Mn borsten doen al de hele tijd zeer.. vanwege de hormonen.. en eigenlijk is dat elke maand zo vanaf een paar dagen na mn eisprong, tot mn ongi echt is doorgebroken, dan verdwijnt het meteen. Kan en durf er niet zo goed een peil op te trekken.
Pff.. de spanning neemt een beetje toe.. heb wat oude blogs teruggelezen op een andere site. En elke keer als het mis ging, was dat op dag 12 na tp. Zit nu op dag 10 na tp. Dus ik weet niet of ik morgen durf te testen.. Zie wel hoe ik me morgenochtend voel. Heb wel minder trek in eten, maar kan net zo goed van de spanning zijn..
Dank je wel Lyzje! Echt onvoorstelbaar.. we zijn er helemaal een beetje beduusd van kan het amper bevatten.. haha
Gefeliciteerd Mierelier! Echt super! Heel veel succes Hier helaas geen positieve test. Helaas weer een nieuwe poging..
Hoi lieve dames, Ben even afwezig geweest. Ik zit nog aan de pil. Zodra deze op is, ongi afwachten en dan ziekenhuis bellen. Zal nog een weekje of 4 zijn voordat er een TP zal plaatsvinden. Vindt het nu ook wel even fijn, even rust. Super voor je Mierelier! Lekker genieten!! Xan00, wat erg voor je. Ik hoop dat de volgende wel lekker mag blijven plakken!! Wat staat verdriet en geluk kort bij elkaar. Lyzje, hoe gaat het met jou?
Wauwwww Lyzje, ik zie dat je ook zwanger bent!! Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb. Maar bij deze nogmaals een dikke proficiat. Ik heb het forum even niet meer gevolgd, daarom ben ik niet meer zo up to date hihi. Lekker genieten nu!!!
Klavertjevier, Leuk om je nog eens te lezen Zo een rustpauze lijkt in het begin steeds wat een verloren kans maar weet nog van bij mn dochter dat dat wel eens deugd deed. Voor ik aan deze poging startte heb ik 7 weken de pil genomen. Ik startte met de pil met de bedoeling na 3 weken te stoppen maar manlief verraste me met een skireis en die viel net wanneer ik de eerste echo had, dus pil langer nemen. Dan had ik net een heel stressy periode op het werk waardoor ik me zelf niet klaar vond om de hele serie op te starten dus nog maar effe verder doorgenomen. gelukkig heel veel begrip van mijn gyn gekregen. Was in het begin zo teleurgesteld dat ik de pil 3 weken moest nemen, vond het een eeuwigheid maar als ik nu terugkijk.. Het waren uiteindelijk 7 weken waarin ik eindelijk nog eens rust vond en waarin niets moest en alles kon Hier gaat het goed. Inderdaad zwanger van mijn superblasto'tje.. HCG was gisteren +5400 en progesteron stond op 119 De gyn was enthousiast en wij keiblij. Volgende week donderdag mogen we zelfs op eerste echo... Hopelijk hou je ons hier nog wat op de hoogte van het verdere verloop... Xan00, hoe gaat het nu met jou meid?? Mierelier, alles goed met je?? Niet teveel last van kwaaltjes?? Behalve pijnlijke borsten en mega tepels heb ik nog geen last. Wel af en toe vlaagjes van misselijkheid maar niet aanhoudend. Wel heb ik al en megadikke buik. Op het werk heeft iedereen al een vermoeden :-/ Ben normaal echt superplat en nu staat die zo bol... Probeer losse kledij aan te doen maar dat valt ook op want normaal doe ik dat ook niet Oja, onze dochter is ondertussen ook op de hoogte en natuurlijk mega blij, super enthousiast en ongelooflijk bezorgd (mag van manlief me al bijna niet meer bewegen en nu heb ik er nog een soldaat bij die me in het gareel houdt, hahahaha)
Klopt, ik moet zelf weer even bijtanken. Die tegenslagen steeds komen goed binnen. Nu even lekker rust en dan hopen dat een van onze 3 cryo's lekker mag blijven plakken. Ooit zal de dag er komen, dat we een posi test in handen mogen hebben. Daar hou ik/we me/ons maar aanvast. Oh super!! Wat een fijn gevoel, dan ben ik eens benieuwd volgende week met jullie eerste echo. Spannend! Ja zeker, nu even niet veel te melden maar als we weer starten met de echo's laat ik iets weten.