1e (verse) tp icsi 3 - Wachtbankje mei (wie nog meer?)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mierelier, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    @Klavertjevier, Dank je wel!! 😘 en wat Lyzje zegt.. neem even de tijd, kan echt goed zijn. Mn man en ik zijn er zelfs een jaar tussenuit geweest, voordat we aan deze laatste poging begonnen. En zo rustig als deze poging was ik er nog nooit in gegaan. Hoop dat er een van jullie cryo's lekker warm bij je mag blijven plakken. 😘

@Lyzje, Haha die opgeblazen buik herken ik, hier ook al een week last van. Verder zere borsten, vooral als ik een tijdje op mn rug heb geslapen in bed en me dan op mn zij draai.. pff dan trekt alles en voelt het als zware spierpijn. Verder soms nog steeds een licht kramperig gevoel in mn onderbuik, beetje zeurderig, komt en gaat. Vaak honger, maar soms als ik aan eten denk zo'n blughhh gevoel in mn maag, maar niet echt misselijk. Ik had altijd 1 blauwe ader over mn linker borst, nu zijn er 2 of 3 bijgekomen. Als ik rond een uur of 11 in bed lig, moet ik altijd 1 of 2 uur later weer heel nodig plassen. Verder (nog) niks 😊 Op mn werk leven er al een tijdje veel mensen mee.. dus ik kan het niet erg verborgen houden allemaal haha, maar dat vind ik niet erg 😉 ben er altijd wel vrij open over geweest en veel steun aan gehad.

Als die tijd komt van misselijk en over je nek gaan, denk ik dat ik glimlachend boven de wc hang haha, kom maar op met die kwalen! 😜

2. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoihoi,
    ik heb niet echt alles terug gelezen eerlijk gezegt:)

maar ik ben vorige week dinsdag met gonalf bij de decapeptyl. ondertussen denk ik mn eierstokken te voelen. of dat kan zo snel weet ik eigenlijk niet. woensdag as heb ik weer een echo om te zien hoe ze gegroeid zijn. ik ben zo benieuwd.
    en tegelijkertijd kijk ik zo tegen de punctie op! hoe was jullie ervaring daarin?

Deel Deze Pagina