Wij hebben binnenkort onze eerste intake over ivf. Dit is een avond georganiseerd door het vu. Wat kunnen we verwachten hiervan? Ben gewoon even nieuwsgierig
Ik ben niet onder behandeling in t vu maar hier was dit gewoon een informatie avond. Hoe ivf precies in zn werk gaat stap voor stap. Ook heb je de kans om vragen te stellen.
Ik vond het heel fijn en interessant. Je krijgt veel informatie en kunt vragen stellen. Dit allemaal in de grote zaal met verschillende stellen. Was ook wel bijzonder om te zien dat er allemaal verschillende soorten mensen zaten. Succes!
Ah ok, dus gewoon een info avond waarbij je vragen kan stellen. Dan weet ik dat. Ben ook heel benieuwd, kijk er eigenlijk wel naar uit op de een of andere manier!
Het is inderdaad een voorlichting van wat het vu doet en hoe het proces gaat. Was wel fijn om te zien. Wij hadden twee goede sprekers ondersteund door een goede presentatie. En idd fijn om met lotgenoten te zitten.
In deze infoavond wordt alles stap voor stap heel duidelijk uitgelegd met foto's en filmpjes. Wij hebben er erg veel aan gehad.
Wij hebben deze avond 2 maanden terug gehad in het VU. Het is inderdaad in een college zaal met vele stellen. Bij ons waren er verschillende personen aan het woord met een PowerPoint presentatie als ondersteuning met foto's en filmpjes. Na de pauze was er gelegenheid tot vragen stellen. Fijn omdat andere mensen soms andere vragen stellen waar je zelf niet aan denkt. Succes!