Ik denk namelijk dat het niet is gelukt. Het gevoel is er totaal niet Dit keer. Gewoon nog even geduld hebben. Maar ik voed mijn oudste Nog En ben er elke dag wel mee bezig of mijn borsten veranderen/tepels pijnlijker worden. Ik denk dat ik hieraan het eerst wat zou merken mocht ik zwanger zijn. .
Dat dacht ik ook, maar ik bleek helemaal niks aan mijn borsten te merken! Bij mijn eerste zwangerschap had ik al een week voor de NOD pijnlijke borsten met blauwe aders en waren ze net na de NOD al groter. Ik dacht dus ook dat ik het daaraan zou merken de tweede keer. Nu ben ik weer zwanger en heb helemaal geen gevoelige borsten of tepels, geen aders of iets. Het lijkt of ze nu ietsje groter worden, maar dat is lastig te zien. Ik merkte wel een paar dagen voor mijn NOD ineens dat mijn baarmoeder een beetje pijn ging doen tijdens het voeden, alsof het heel lichtjes samentrok. Dat had ik nooit eerder gehad, dus bij mij wel een teken. Dat heb ik nu nog steeds, dus ik ga nu langzaamaan stoppen met de borstvoeding. Vind het toch niet zo'n fijn gevoel. Kleine man kreeg sowieso alleen nog 's ochtends een klein beetje, avondvoeding waren we net twee weken mee gestopt.