Hoi! Ik weet niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad, dus mijn NOD is ergens tussen aanstaande maandag en woensdag. Net na het klussen bleek ik gebloed te hebben, wel heel licht want het was meer roze. Ik heb dit nog nooit gehad! Als ik ongesteld wordt dan begint dat met donkerrood/bruin. Kan dit nu toch nog op een zwangerschap duiden? Dat het van de innesteling is? Ik heb vanochtend nog getest en die was negatief . Tenzij woensdag mijn NOD is dan is er misschien toch nog hoop? Ik weet dat er niks anders op zit dan afwachten, maar misschien zitten er hier dames die iets soortgelijk hebben meegemaakt? Ik ben verder al een week met vlagen misselijk, wat ongikrampen, soms duizelig, emotioneel en heb 2x bloed gesnoten. Alvast bedankt voor je reactie!
Weet je zeker dat jij gebloed hebt? Soms kan een man namelijk ook een druppie bloed in het sperma hebben, waardoor het er roze uitziet.
Echt? Kan dat kwalijk zijn voor de man? Tja zeker weten doe ik het niet, het was ook heel snel weer weg. Dan zou je inderdaad denken dat hij een druppel verloren is..
Of een gesprongen addertje bij één van twee. Kan niks geen kwaad.. Hopelijk woensdag een positieve test. Succes meis .
Zulke antwoorden lees ik graag hihi. Ik hoop het zo! Ga morgenochtend toch weer even testen. Zat net ook weer te janken bij all you need is love en dat heb ik normaal echt niet. Het kan toch bijna niet anders zou je zeggen hè..