He meiden, Ik zit met het volgende dilemma.. Mijn kleine meid heeft overdag al een redelijk vast eet schema. 7-10-13-16-19-22 uur. Zelf vind ik het erg prettig ook vanwege oudere zus (halen/brengen etc)Nu komt ze in de nachten steeds later. Ze begon om 2 uur maar nu was het dus al 5 uur.. ga ik dan evengoed haar om 7 uur wakker maken voor de eerste voeding? Ze ligt pas om half 6 weer in bed( en slaapt lang niet altijd meteen na de nachtvoeding.. ) vind dat zo lastig... of is het een idee om de voeding van 22 uur er al af te halen? Graag jullie ervaringen!
5 voedingen lijkt me wat weinig en denk dat er dan ook TR lang tussen de voedingen zit mogen ze met 4 weken al 12 uur slapen? Ik dacht dat dat voor de bloedsuikerspiegel niet goed was. En weet ook niet of je borsten dat trekken zo lang niet voeden. Of wil je 22 overslaan en dan in dr nacht eerder voeden? Dat zou ik gewoon proberen en zien hor t loopt
Ts schrijft toch dat dit het schema js voor overdag en dat ze kleine in de nacht ook nog een keer komt? Dan zit je op 7 voedingen per dag toch? Ts:je zou de voedingen kunnen proberen wat op te schuiven, zodat die van 22.00 rond 0.00-1.00 valt. Ik vind er wel lang tussen zitten dan eerlijk gezegd, helemaal als je alleen BV geeft? Anders vind ik het wel echt heel weinig voor zo'n jong kindje. Dan kan ik het niet goed vergelijken met onze uk namelijk. Die is 3 wk en krijgt BV, maar die laat echt max 4 uur tussen de voedingen. Voed je op verzoek?
Ik zit idd op 7 voedingen met de nacht erbij. In de ochtend voed in op mijn verzoek t/m voeding van 1 uur en daarna op haar verzoek. Ze wil bv in de avond ook nog weleens clusteren en dat doe ik dan ook. Ze doet ook wel eens de voeding van 19 uur een uur naar voren halen.
Als ze idd veel clustert zou ik me een stuk minder druk maken als ze een keer een lange nacht maakt .
Snap je dillema, soms best lastig als je er ook uit moet met schoolgaande kids. Ik had niet veel zin in een baby die plotsklaps honger kreeg, en opstaan moesten we toch, dus ik bood altijd wel aan. Trek dan prima, geen trek dan niet. Lekker dat ze zo goed slaapt! ����
Thanks voor je berichtje.. nou ze slaapt niet hoor helaas.. het inslapen is echt drama maar ze doet de voedingen wel goed.