Hoii dames, Vroeg me af of hier meer dames bekend mee zijn. Heb namelijk sinds de punctie tot nu (5,4 zwanger) nog veel buikpijn.. Met name de eierstokken blijven erg gevoelig (zowel intern als extern). Dit zal waarschijnlijk van de zwangerschapshormonen komen die de boel daardoor actief houden maar was toch nieuwsgierig naar ervaringen. En of er meer meiden zijn die hebben gehad na verse terugplaatsing?? Daarnaast ook menstruatiepijn en darmklachten (van de stress denk ik) maar dat hoor je sowieso veel bij zwangerschap. Ps. Denk niet dat er sprake is van overstimulatie want voel me niet opgeblazen of toenemen in gewicht.
Ja had ik ook precies. Vanaf de punctie buikpijn en die is eigenlijk nooit meer helemaal weggegaan. Het ging gewoon over van zere eierstokken naar kramp in de baarmoederstreek. Zal vast met het groeien te maken hebben, het is wel minder geworden (of ben eraan gewend geraakt) maar nooit meer helemaal weg gegaan. Maar het is wel akelig steeds die buikpijn omdat je constant denkt dat dat betekent dat het misgaat. Uiteindelijk is achteraf het voor mij juist een duidelijk eerste symptoom gebleken en betekent het juist dat alles nog steeds groeit Ik hoop voor jou ook.
Gefeliciteerd! Die menstruatieklachten horen ook echt bij een prille zwangerschap, net het gevoel alsof je ongesteld wordt. De darmklachten ook, maar dat is ook een bijwerking van de utrogestan. Gebruik je die nog?
Jessi bedankt voor je reactie. Van de menstruatieklachten eist ik inderdaad. Ik gebruik nog utrogestan ja. Maar was erg benieuwd of dr ook nog dames waren die zolang pijn/gevoeligheid hielden aan de eierstokken??
Als 1e gefeliciteerd!! Ook ik had zeker tot 10-11 weken die vervelende pijntjes, ook bij mijn eierstokken.Het waren voor mij echt de typische ongie pijntjes. Bij 1e echo konden ze geen hartje vinden maar bij de volgende echo wel Inmiddels zijn wij ondanks de pijntjes en angst trotse ouders geworden in 2011.
Dank je Vlinder! Volgens mij hoef ik me geen zorgen te maken en is mijn lichaam erg druk zich voor te bereiden maar toch wel erg fijn te horen dat ik niet de enige ben.