1e x gebruik van ovulatie testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pebbels78, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoi dames

Nou tja hier ga ik voor het eerst gebruik maken van ovulatie testen. Waarom nu en niet bij mijn vorige zwangerschappen.
    Mijn dames waren alle drie spontaan en nu bewust voor een 4e.
    Spannend allemaal hoor.

Wanneer zijn jullie begonnen en wat is jullie ervaring met ovulatie testen, hebben jullie tips qua gebruik 1 perdag of 2 perdag ect ect.

Gr

2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik start altijd eentje, vanaf ik ze zie.oplopen verhoog ik naar 2-3x per dag De menstruele cyclus | gezondheid.be dit article vind ik dan ook enorm handig ivm lh piek om beter te begrijpen wat wanneer en hoebtebklussen succes 🍀

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ik heb dipsticks-ovulatietesten van zwanger&kids gebruikt, te bestellen via internet. Zelf heb ik ze eigenlijk altijd 1 keer per dag gebruikt en heb daarmee steeds mijn eisprong kunnen vinden. Bij een cyclus van rond de 29 dagen begon ik vaak op dag 10-12 ergens met testen. Na een positieve test testte ik vaak even door om te checken of ie daarna ook weer afliep.
    Succes!

4. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Oke thanks dames.

Ik ga dus vanaf dag 9 maar testen 1 x perdag en hopen dat ik hem snel vind hahahaha.

Tja om de dag klussen is ook niet erg hahahaha.

Ga ook maar eens ff kijken op de site thanks...

Deel Deze Pagina