hallo, Het zit zo, 12 weken geleden ben ik bevallen.. Omdat ik een keizersnede heb gehad moest ik wachten met een spiraal.. in de tussentijd heb ik dus veilig 'moeten' doen.. Dit 2x niet gedaan.. (als ik zwanger ben dan is het zo) Ben ook nog 12 weken niet ongsteld geweest, maar goed dit kan omdat ik borstvoeding geef.. Nu had ik gisteren een veeg roze bloedverlies wat met slijm samen zat.. Nu is mijn vraag kan dit een innesteling zijn?! En hoeveel dagen moet ik wachten totdat ik kan testen? Ik heb vorige week donderdag wel een test gedaan, deze was negatief en toen had ik ook zoiets van nouja dan ben ik ook niet zwanger.. maar goed nadat ik dit gisteren had vond ik het toch een beetje vreemd.. heb dit nooit eerder gehad en een ongesteldheid zit er ook NIET aan te komen.. want dat merk ik METEEN... Ik heb een keer 3 weken geleden onveilige seks gehad en een keer nu bijna 2 weken geleden.. 3 dagen geleden heb ik trouwens heel even onveilige seks gehad.. maar dat was maar een paar minuten.. daarna gewoon met condoom.. Wie o wie heeft hier ervaring mee? Liefs.
Ik zo over een week nog eens testen... Maar het roze kan ook zijn omdat je nog niet ongi bent geweest.... Daarnaast zou ik trouwens wel even nadenken over anticonceptie.... Het eerste half jaar heeft je wond tijd nodig om te helen....
idd over een weekje even testen... Borstvoeding en nog niet ongi zijn is natuurlijk geen anticonceptie, dus je bent gewoon vruchtbaar. Succes