Ik ben onverwachts met per direct ingeleid bij onze dochter. Ik bleek al 3cm (gratis) te hebben. Vliezen werden gebroken en ik kreeg opwekkers via infuus. Na twee uur op 4cm. Toen de opwekkers omhoog en had ik een uurtje later 10cm Best snel dus. Nou bevalt de een sneller dan de ander. Meestal bij de tweede sneller. maar hoe zit dat als je bent ingeleid? Wat is jullie ervaring? Ik ben er nog niet mee bezig hoor. Gewoon nieuwsgierig
Ik ben bij mijn oudste ook ingeleid en dat ging in 4,5 uur. Dus ook erg snel, maar ze hebben mij te veel weeenopwekkers gegeven omdat een sensor verstopt zat. Nu, bij mijn 2e, is het natuurlijk gegaan. Rond 10 uur zijn de weeen begonnen, maar dat had ik niet door. Rond 3 uur dacht ik nog dat het weg ging trekken, maar rond 5 uur zijn mijn vliezen gebroken. Allemaal nog goed te handelen. Rond kwart over 6 toch maar vk gebeld, omdat de ween erg onregelmatig waren, maar wel snel op elkaar kwamen, maar ze waren nog niet heftig. Toen ze kwam voelen had ik 4cm, maar toen ging het ineens snel. Om kwart over 7 waren we in ziekenhuis en had ik al 8cm en om 8 uur is ze geboren. Voor mij voelde de bevalling dus ook maar kort, namelijk van 5 tot 8. Daarvoor was het gewoon meer gerommel. Maar dus ook erg snel. Ik hoefde eigenlijk maar 3x te persen en toen was ze er uit
Vanaf het moment dat ik weeënopwekkers kreeg ging het erg snel. Ik kreeg om +-15.00 weeënopwekkers en om 16.58 is hij geboren. Erg snel dus. ( Ik had wel al weeën daarvoor hoor maar die deden niks en waren nog goed te doen)
Ben bij de eerste ingeleid van eerste vreselijke pijn tot geboorte duurde 26 uur dus het tegenovergestelde, binnenkort kom ik je vertellen wat deze heeft gedaan
Bij de eerste om 08.00 uur vliezen gebroken, om 8.15 uur aan de weeenopwekkers en om 10.37 uur was mijn mannetje geboren. Ik denk niet dat de tweede veel sneller kan gaan. Ik ga er dus vanuit dat het veel langer duurt. Moet nog 4.5 maand wachten tot ik je antwoord kan geven
7uur vliezen breken .. Weeën opwekkers aan en om 18:50 werd zoontje geboren... 3e bevalling om 7 uur vliezen breken weeën opwekkers en om 13:50 zoontje geboren.. 3e inleiding om 7 uur vliezen breken weeën opwekkers om 17:00 uur nog steeds 5 cm en om 17:57 zoontje geboren middels spoed keizersnede .. Het gaat echt zo anders elke inleiding /bevalling .. 1ste bevalling was natuurlijk en de beste bevalling